Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker nytt MMO, another one of these huh

Postat av Mayan den 22 December 2011, 17:06
13 kommentarer · 234 träffar
Halloj fragbits ! :)

Jag har nu bestämt mig för att byta MMO eftersom mitt nuvarande, Fly For Fun, går år helvette, inte för mig men hela spelet i sig har alltid gått neråt men nu jävlar är det doomsday på G om ni fattar vad jag menar.

Anyhow, jag och mina gmates ska byta till ett annat free to play MMO, och skulle vilja ha lite hjälp med att hitta ett som är roligt :)

Dom krav jag har, eller krav och krav, skulle vara ett+ om många av dom fanns med:

1: PvP ska vara någolunda balanserat.
2: Support klasser ska vara användbara och inte bara för buff slavar som dom är i FlyFF.
3: Det ska finnas något roligt i att lvla maxlevel, inta bara gå omkring och leka.
4: Inga dungeons som går att sola, så att man med guilden kan ha kul i lowlevel i början och highlevel senare genom att farma lite vapen elr barra flumma omkring i dungeons och farma lite cash.

Om vi har något spel som ni tycker vi borde lira, eller vet något som värkar passa mig/oss eftersom dom har ungefär samma funderingar elr vill ha samma sak som jag

Och juste, cash shop ska gärna finnas, inte vara alt för OP och ett fett+ om man kan handla med Pay Safe Card :)

Tack på förhand / Morph och en stor del av SyG Guilden !

För att få någon slaggs diskussion eftersom jag inte vill ha tråden stängd så: Har ni lirat flyff, och om ni har/gör vad tycker ni om det? :)

*Sry för felstavningar om det finns några*

FlyFF?

9 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..