Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ska jag bjuda två polare på nyårsfest?

Postat av Vutola den 21 December 2011, 23:54
36 kommentarer · 224 träffar
På nyår ska jag ha fest. Första gången. Kommer komma ungefär 10 personer (så kanske inte direkt fest utan mer kompiskrök eller vad man säger..). Men det är så att jag är lite osäker på ifall jag ska bjuda två gamla klasskamrater från gymnasietiden. Sen studenten i somras har de varit otrevliga mot mig, de har svarat med "vad fan vill du" när man hört av sig till dem, de prioriterade wow framför att umgås med mig och andra klasskamrater under sommaren.

I slutet av november så ville en av de två dra ut på krogen med mig och ja, mina vänner. Visst säger jag. Så vi sitter då på en krog. Han snackar om att han betet sig dåligt, att han varit en riktig nörd osv. Att han vill bli social. Sen börjar han snacka om nyår. Att han vill att de ska bli lika bra som förra året (värdelös fest, bara jag som ville dricka..) osv. Kändes sen som att han enbart ville dra ut med oss för att snacka om nyår så att han kunde vara med oss på nyår så han inte skulle sitta själv. Han har sen den kvällen inte hört av sig någonting till mig eller mina vänner.

Den andra polaren har jag knappt snackat med. Skrev till han mitt i natten förut en gång och han var inte ett dugg trevlig prata med.

Så nu börjar nyår närma sig och jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Kan antingen bjuda dem för att de var trevliga som klasskamrater osv men jag kan även dissa dem, säga att de inte direkt varit trevliga mot mig och att jag inte vill ha de där. Så de får lära sig en lite läxa att är de otrevliga mot folk, väljer wow framför umgås får de konsekvenser.

Men känns som jag överdriver kanske? Haha jaja, så hur ska jag göra? Bjuda dem eller inte?

Bjuda de på festen, ja eller nej?

148 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..