Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

öl problem...

Postat av Helyas den 21 December 2011, 17:02
10 kommentarer · 229 träffar
Hej hej. Har en kompis som har problem med sitt öldrickande. Han har spelat hockey men sen vart det mer och mer mot ölen. Han har även spelat fotboll. Han kunde verkligen bli någonting inom fotbollen.. Dumt att en sådan talang dras in i ett sådant beroende
Men nu så drickar han bara öl och han röker väldigt mycket. Förut snusade han men nu röker han mer och mer. Nu har han börjat skita i skolan också, han sitter bara med en kompis som vi kan kalla för "Holger". Deras riktiga namn vill jag ej berätta.

Vi börjar bli oroliga för hans hälsa. Förut så brydde jag mig inte så mycket men nu när han gör det på vardagar och skiter i skolan så börjar man ju bli orolig. Han har inga pengar så det är ofta hans kompis "Holger" som får bjuda han på krogen. Alla hans pengar går till sprit/öl/cigg. Det enda dom här två snackar om är öl när dom skolkar.

Hur ska jag och mina kompisar få tillbaka han?

Har ni någon kompis som håller på så här?

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar