Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vilken roll kör ni på FEST?:P

Postat av safeuse den 21 December 2011, 12:57
69 kommentarer · 365 träffar
Hej.

Personligen gillar jag inte alls att sitta stor grupp och kallprata. Kan vara det värsta jag vet.

Något som jag börjat med på senare, vilket verkar ha gett bra resultat på hela gruppen är att hitta någon man snackar lite "djupare" med. Kan vara någon go polare. Så länge man hittar något ämne som båda är hyfsat insatta i kan man ha galet roliga diskussioner.

Detta tycker jag faktiskt gör att alla kan slappna av, tillslut sitter alla och småpratar med någon.

Är jag ensam om att tycka kallprat och tillgjorda konversationer är det värsta som finns? Vet inte om jag har drag av socialfobi, eller bara sjukt trött på samhället. Men här om dagen när jag var ute och gick hörde jag två tanter bakom mig som stötte på varandra.
I all hast utbrast den ena personen till andra:
"Nämen hej!! är du ute och promenerar!!!"
orly??? Säkert jätte bra fraser för att öppna upp en djupare samtalsämne, men tycker allt smörande innan gör mig så frustrerad!!!

Känner någon mer samma?
diskutera vilken roll kör ni på FEST?:P
Föregående tråd

69 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 69 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..