Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Angående försäkring etc.

Postat av TaiBazo den 21 December 2011, 12:20
4 kommentarer · 206 träffar
tjena gott folk, kan börja med o säga god jul till er alla :)

Nu är det så att jag har en fråga jag skulle behöva hjälp med, vet att jag kan vända mig till t.ex. google och ringa själv men tänkte bara höra med er först!

Det är så att jag har (förmodligen ett brutet lillfinger som växt ihop med brosk enligt många jag pratat med) som jag kan få väldiga smärtor i, framförallt när det är kallt ute eller när jag råkar slå till det i exempel ett bord, det är också en konstant smärta då jag arbetar.

Jag har dock inte varit på vårdcentralen och kollat upp det men jag antar att jag måste göra detta innan jag kan anmäla det till länsförsäkringar?

Det är nämligen en tjej jag känner som hade liknande som mig, med andra ord hade hon ett likadant finger fast med betydligt mindre "böjelse" på fingret, mitt är EXTREMT mot hennes. Hon fick ut 16k av det där och då tänkte jag att jag kanske skulle kunna panga ut lite kosing av mitt också.

Frågan lyder alltså : Vad ska jag göra för att få ut pengar av det?
Jag antar att jag måste först få ett intyg via vårdcentralen för att sedan anmäla det till min sjukförsäkring?

Diskutera gärna om ni också haft liknande problem och om ni fått ut mycket pengar över det?

Ha en bra jul och ett gott nytt år!
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..