Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker gymnasium

Postat av InZan3 den 20 December 2011, 15:27
34 kommentarer · 122 träffar
Tjenare fragbiteare.. Det är såhär att jag söker ett gymnasium i göteborg. Jag har ingen aning om vad jag ska välja för något och det är ju inte så lång tid kvar.. Så jag undrar om ni vet något bra?

Jag är intresserad av alla naturvetenskapliga ämnen och matematik.. Men även SO, teknik, osv..

Så jag tror jag skulle passa bra på en naturvetenskaplig/teknisk linje.. Jag vill gärna plugga vidare på chalmers till civilingenjör eller arkitekt eller varför inte atomfysiker? Jag är ganska intresserad av vetenskap, som sagt. Vet ni vad man behöver för ämnen då för att klara det?

Vet ni någon naturvetenskaplig skola inom göteborgsområdet där det är mycket NO, Matematik med behörighet till de flesta linjerna på chalmers?

Jag har cirka 240-250 poäng nu.. Jag har funderat lite på att börja på IT-gymnasiet med inriktning teknik och speciallisering naturvetenskap. Tror ni det kan vara något?

Disk: Vilken linje ger bäst framtidsjobb?
Föregående tråd

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..