Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

cam ist för titthål

Postat av benne? den 19 December 2011, 19:57
39 kommentarer · 477 träffar
Flyttar snart in i nya lägenheten och idioterna har stoppat fönster och inget titthål på dörren och orkar inte börja borra nytt.

Så fick tanken att jag stoppar en webbkamera uppe i hörnet av köksfönstret som är precis brevid dörren med lite smått nedåtvinklad kamera och snedvridna persienner så kameran ser ut litegranna men ingen ser in sen koppla det till datorn och kasta upp på 2a skärmen så jag har den igång 24/7 i vardagsrummet.

(ändå ett fönster som aldrig nästan kmr tittas ut ur då jag det är ett så pass litet kök så kör på neddraget 24/7 där)

Vad tror ni om idén? vill se vad ni tror innan jag köper kamera osv, problemet jag kan tänka mig blir att man ser dåligt med persiennerna även fast dom är vridna så man ser lite snett ner mot dörren, om någon har någon bättre idé säg gjärna till.

Ang. lagar så tror jag inte det ska vara något problem när den inte spelar in något men ifall det fortf är olagligt är jag villig att ta risken.

Alternativt att jag borrar hål och stoppar en mindre kamera i hålet så om någon vet någon liten trådlös kamera som är bra för projektet så får ni gjärna länka.

anledningen till att jag vill ha kamera är bland annat för att jag vill kunna se vem som är bakom dörren utan att dom ser att jag är hemma vilket fönstrena på dörren sabbar rätt totalt
Föregående tråd
Nästa tråd

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..