1
ta bort youtubes rekommendationer (gmail
Postat av tja!! den 17 December 2011, 20:59
16 kommentarer · 8 631 träffar
Lånar en persons dator titt som tätt. Nu var det så att denna personen tydligen var inloggad på sin gmail. Kollade på lite youtubeklipp och annat, och tydligen har dessa lagrats som någon slags rekommendation för personen (det kommer upp på youtube varje gången denne är inne med sin gmail).
Det verkar inte att gå ta bort på något sätt, och även om personen i fråga kollar på nya videos är det endast de gamla rekommendationerna som ligger kvar...
Detta är tydligen jävligt irriterande, och jag börjar tröttna på att höra ett konstant gnällande om detta. Den minst sagt löjliga anledningen bakom detta gnäll är att jag kolade på bla fotbollsklipp med Barcelona, och personen i fråga hatar det laget..
Nån som vet hur i helvete man tar bort dessa "rekommendationer"
Tack på förhand
Det verkar inte att gå ta bort på något sätt, och även om personen i fråga kollar på nya videos är det endast de gamla rekommendationerna som ligger kvar...
Detta är tydligen jävligt irriterande, och jag börjar tröttna på att höra ett konstant gnällande om detta. Den minst sagt löjliga anledningen bakom detta gnäll är att jag kolade på bla fotbollsklipp med Barcelona, och personen i fråga hatar det laget..
Nån som vet hur i helvete man tar bort dessa "rekommendationer"
Tack på förhand