1
öl?
Postat av knivadlol den 17 December 2011, 15:07
27 kommentarer · 262 träffar
Va och handlade öl för kvällen igår och slog mig igår när ja va på systemet att jag alltid handlar exakt samma öl!
(Drack jämt slotsguld / spendrups när ja va yngre pga det var de ända våra langare hade så har tröttnat som fan på dom!)
Handlar alltid nån av dessa 3
Staopramen (när man har gott om pengar)
Heiniken
Norrlands
Men igår så tog jag mig och tänkte pröva lite nya sorter! Blev både besviken och nöjd!
Igår så köpte jag
Sofiero vilken jag inte tyckte alls om! Verkligen inte min smak!
Guldkällan testade jag även idag för första gången som var helt okej men inte lika bra som de andra!
Sen testade jag även karlovacko som va en öl från kroatien som var en av dom godaste ölen jag någonsin druckit!
Vilken är din favorit öl som går att köpa i sverige?
Och tycker du som jag att öl smakar så mycket bättre i ett drickglas än i flaskan/burken??
(Drack jämt slotsguld / spendrups när ja va yngre pga det var de ända våra langare hade så har tröttnat som fan på dom!)
Handlar alltid nån av dessa 3
Staopramen (när man har gott om pengar)
Heiniken
Norrlands
Men igår så tog jag mig och tänkte pröva lite nya sorter! Blev både besviken och nöjd!
Igår så köpte jag
Sofiero vilken jag inte tyckte alls om! Verkligen inte min smak!
Guldkällan testade jag även idag för första gången som var helt okej men inte lika bra som de andra!
Sen testade jag även karlovacko som va en öl från kroatien som var en av dom godaste ölen jag någonsin druckit!
Vilken är din favorit öl som går att köpa i sverige?
Och tycker du som jag att öl smakar så mycket bättre i ett drickglas än i flaskan/burken??