Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag har tänkt på en sak. Händer?

Postat av Kavorca den 17 December 2011, 01:07
8 kommentarer · 257 träffar
Jag kom precis på någonting väldigt bra. Vet inte riktigt var jag skall skriva ddenna tanke eftersom att jag inte riktigt har koll just nu.

Tänk er, vänner, familj och vänner. Dom skakar ju hand när dom träffas eller möts.

Men tänk er, vilken hand har ni egentligen.

Jag menar, vissa har ju högerhanden och vänsterhanden. Medans andra kanske har någon utav Handgelina Jolie, Sarah Jessica Hander, Handi Kum, Palma Hayek och Lena Handén.

Medans dom som har en annan läggning kanske hamnar under benämningarna Handalf The Grey, Handalf The White, Barack Opalma, Handy Potter. M.m.

Andra kan ju ha kombinationer, med flera olika. Men oftast så har man ju bara två stycken.

Så därför så undrar jag helt enkelt, tänk er att två stycken vänner möts på ett ställe där dom inte träffats förut eller låt oss säga två främlingar som ska träffa varandra. dom går ju oftast fram till varandra och hälsar och skakar hand.

DEtta kan det ju finnas flera olika stilar av, det är därför som folk har olika handskakningar. Helt enkelt för att dom kan fantisera om att deras Handgelina Jolie har en trekant med Handalf The Grey och Barack Opalma!

Sen kan ni ju tänka ut resten själva eller hur?

Så alltså nästa gång ni träffar någon, genom att se hur länge handskakningen håller desto längre vill dom vara intima med dig eller liknande.

Detta kan ju vara hela upphovet till Handjobs och fetisscher med händer i...

Tror jag har kommit någonting på spåret.

Jag menar jag har ju själv haft kompisar som jag har haft hemliga/coola handskakningar med, men man vill ju gärna veta namnet på den person som mina tvillingar Lena och Stina Handén träffar eftersom att detta faktiskt är ganska viktigt för mig. Att veta namnet på den personen som jag träffar är ju faktiskt rätt skönt att veta och framförallt två sådana intima medmänniskor som jag känner mycket väl.

Därför tycker jag att alla helt enkelt ska tänka på detta nästa gång dom skakar hand med en medmänniska och därför undrar jag helt enkjkelt om ni själva har tänkt på detta eller faktiskt introducerat era händer vid namn. eftersom att detta faktiskt kan vara intressant nästa gång ni gör någon cool handskakning med en vän!

Om alla skulle säga namnen på sina händer när dom skakade hand så skulle denna proccedur gå mycket lättare och man skulle ju inte behöva fantisera själv över vad handen man träffar heter utan jkan helt enkelt förstå detta genom tal.

Vissa kanske tänder på att ha en hemlig älskare men jag är i alla fall en person som gärna vill veta vem jag träffar!

Vet inte om jag ska skriva någon diskussion men denna skulle ju kunna handla om tankar kring detta och hur man kan göra för att få detta att faktiskt kunna hända!

Har ni coola eller tråkiga handskakningar?

15 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..