Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sjuk, need help!

Postat av P0DMASTER den 13 December 2011, 20:25
7 kommentarer · 243 träffar
Tjenare alla fragbiters!

Hoppas ni har en bra, tisdag? och allt är fri och fröjd. Ja, det skulle man inte kunna säga om min iaf.

Hur som helst så ska jag inte dra ut på denna tråd. Helt enkelt varit sjuk sedan förra tisdagen med diversa problem. Hosta, yrsel, huvudvärk, ont i magen osv.
När helgen kom började jag må bra (trodde jag) kände inte av några symptomer alls utan, bara lite hosta som man kan få!

Sen kom måndagen då jag började känna av halsen igen?! tänkte, men vafan nu får den ta och ge sig... Och idag sitter jag här med jobbigaste hostan och ont i halsen. Såfort jag anstränger mig får jag svårt att andas, så pass är det... Så, Nu vill jag ha era mirakeltips fragbite hur man lindrar hosta samt ont i halsen snabbast då jag ska på ett ganska så stort lan i helgen och vill gärna vara frisk då.

Så langa på era bästa kurer nu!
//p0dmaster

Har du själv åkt på en riktig förkylning i år än?

9 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..