Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur går man till väga?

Postat av EngstroM den 13 December 2011, 11:34
13 kommentarer · 277 träffar
Hej alla glada, unga och gamla.

Jag har en grej jag har funderat över och tänkte dela med mig och diskutera om.

Har ni någon gång varit i ett köpcentrum, stått i en kö till ett fik, suttit i ett väntrum eller haft en kvinnlig nära vän eller bekant som har tighta byxor och har dem alldeles för högt upp så konturen för kvinnans privata delar syns, en s.k. cameltoe?

Det är så avstickande och så synligt att man vet att VARJE man (kanske kvinnor med?) som har upptäckt detta kommer att stirra på denna person tills deras ögon blöder.
Jag kan då tycka att denna person som så många människor finner hett, roligt, äckligt, pinsamt, skämmigt osv att hon kanske inte vet om att hon faktiskt "flashar" sin snippa genom byxorna och kanske behöver höra det. Genom att få höra det av någon så kan hon slippa att alla stirrar och tänker massa saker om henne.
Visst, allt låter jättebra tills jag funderar hur i helvete man ska lägga fram denna information så man inte blir dum/stalker/pervers/äckel/mans grisförklarad genom att försöka hjälpa den här kvinnan.

Du kan ju tänka dig en helt främmande man (som jag i detta fallet) kommer fram till en kvinna och säger något i liknande med:

"Ursäkta att jag stör. Jag vill inget dig inget illa, men jag tänkte upplysa dig om att många i detta rum stirrar på dig, för att du visar dina konturer på din snippa för att du har byxorna för högt upp."

Jag hade t.ex. uppskattat att jag hade en snorkråka på näsan som jag varken har sett eller känt av och att någon kom fram ärligt och bestämt berättat för mig. Cameltoe situationen är för mig svår att sätta mig in i.

Om det finns några kvinnliga representanter här som läser, hur skulle du ta att någon försökt "hjälpa" dig genom att berätta detta?

Finns det något fint sätt att säga detta till någon?

Vad tycker vi allmänt om dessa s.k. Cameltoe's?

Tack för mig

Cameltoe

21 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..