1
kom i sömnen (Mina drömmar är CP)
Postat av vaileth den 12 December 2011, 22:38
29 kommentarer · 371 träffar
Jag går i lumpen nu så det blir inge runkande för mig längre i veckor ! Mina drömmar kan inte bli mer konstiga, drömmer i princip aldrig normalt. Och , när en våtdröm kommer så blir det hela hur jävla konstigt.
Jag har aldrig kommit i sömnen förut och blev jävligt förvånad. jag kollade upp det i internet och såg att det faktiskt var vanligt att komma i sömnen om man inte har runkat på ett tag.
Hur som helst.
Jag drömde att jag var en goozila typ.. som förstörde stan. sen ser man en het tjej och jag tar upp henne med min hand och börjar knulla henne. & kuken som var stort som ett hus. fråga mig inte hur hennes fitta såg ut efteråt.
Men så kände man att man kom i drömmen och i verkligheten.
HUR I HELVETE KUNDE JAG KOMMA I EN SÅDAN DRÖM?
Har det hänt er förut? Att ni kommer i sömnen.. och att ni inte VELAT att det skulle hända..
Jag har aldrig kommit i sömnen förut och blev jävligt förvånad. jag kollade upp det i internet och såg att det faktiskt var vanligt att komma i sömnen om man inte har runkat på ett tag.
Hur som helst.
Jag drömde att jag var en goozila typ.. som förstörde stan. sen ser man en het tjej och jag tar upp henne med min hand och börjar knulla henne. & kuken som var stort som ett hus. fråga mig inte hur hennes fitta såg ut efteråt.
Men så kände man att man kom i drömmen och i verkligheten.
HUR I HELVETE KUNDE JAG KOMMA I EN SÅDAN DRÖM?
Har det hänt er förut? Att ni kommer i sömnen.. och att ni inte VELAT att det skulle hända..