1
Knäckt display
Postat av MYSPOJKN den 11 December 2011, 18:31
5 kommentarer · 207 träffar
Igår efter X antal öl och när Barcelona gjorde 3-1 så blev jag så lycklig att jag svingade skjortan flera varv i luften för att sedan kasta den i backen i eufori. När det sedan gick upp för mig att jag hade mobiltelefonen (nokia e72) i fickan på skjortan var det liksom redan för sent. Displayen är helt knäckt och jag ser inte ett skvatt vad som händer på skärmen.
Nu är ju inte telefonen speciellt dyr, kanske kan köpa en likadan begagnad för nånstans över tusenlappen. Att laga displayen kostar 799 billigaste jag hittat och är inte något alternativ när mobilen är i den prisklassen som den är. Hittade dock laga kit på ebay för drygt 60kr och undrar nu, är det helt omöjligt för en vanlig svensson att laga själv?
Nu är ju inte telefonen speciellt dyr, kanske kan köpa en likadan begagnad för nånstans över tusenlappen. Att laga displayen kostar 799 billigaste jag hittat och är inte något alternativ när mobilen är i den prisklassen som den är. Hittade dock laga kit på ebay för drygt 60kr och undrar nu, är det helt omöjligt för en vanlig svensson att laga själv?