Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blev avvisad från T-centralen inatt

Postat av Qu3 den 11 December 2011, 14:26
50 kommentarer · 943 träffar
Tja

Satt och tänkte tilbaka på gårddagen som var hyffsat alkoholfylld och kom på en lustig grej som hände när jag skulle hem.

Alltså på väg hem från krogen inatt .. rulltrappan ner till tunnelbaneplattformen på T-centralen, jag typ lutar mig mot räcket, möjligt att jag såg aningen trött ut klockan var runt 02 och jag var full. När jag kommer ner griper en rödjacka från bevakningstjänst tag i mig och frågar hur jag mår, bra tack säger jag och ska gå förbi honom. Då tar han sitt väktargrepp runt min arm och axel och leder mig uppför rulltrappan igen. Han säger att jag ska avvisas från platsen pga att jag sovit på tunnelbanestationen.
Jag blir fly förbannad och tror han skojar, så drar väl lite motstridigt i hans grepp vilket resulterar i att en till satans vakt kommer och tar min andra arm. Det hela blir en absurd scen och förbipasserande glor och tror förmodligen jag har haft ihjäl nån nere på stationen.
Drar upp mig två rulltrappor och trycker upp mig mot åhlens skyltfönster. "Du är avvisad, ta nattbussen hem" skriker vakten i örat på mig och knuffar ut mig på gatan.

Står still nån sekund, rättar till kläderna. Knallar givetvis ner igen och smyger lite snitsigt förbi dem, men är fan förvånad över hela händelsen.

Jag är en proper välklädd man och inte nått fylledrägg eller lodarsvin etc.
Mycket förvånad. Kände för att dela med mig av detta

Har detta hänt någon av er?
Föregående tråd
Nästa tråd

50 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 50 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..