Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flytta ut från hemmet

Postat av thamanman den 10 December 2011, 01:40
15 kommentarer · 217 träffar
Tjenare.

Nu äre så att jag vill flytta hemifrån :/ Verkligen hatar att vara hemma. Bor med morsan och hon är inte som den mor man vill ha, hon super och bjuder hem killar osv. Asså jag verklige o trivs hemma.. Och jag går bara 1:an i gymnasiet så jag har knappt några pengar..

Så vet nån på detta forum hur jag får pengar nog att betala hyra för en billig liten lägenhet i norrland? Tänkte soc bidrag osv..

Tänker fan inte bo hemma.. Hatar allt som har med mitt hem o göra.

Asså jag vet att detta verkar långsöökt men de är ju värt att bara kolla.

Update kommer i morgon.. Tack för svaren jag fick ikv.
Är så trött att jag inte orkar skriva så mycket just nu.
Men det är mycket jag borde skriva/måste skriva så ni får en korrekt inblick i det hela. / Thamanman

Jag kan säga att jag har ständiga möten på soc, har även en övervakare på drogmyndigheten och en kontaktperson som jag träffar regelbundet.

Har pratat med dom om detta, men dom "låtsas som att det regnar" , asså jag har som aldrig fått något svar..

Ni som säger "Farsan betalar", jag har inte träffat han på över 3 år.
Han brukar skicka en brev med lite pengar på jul och min födelsedag, men de är allt.

Behöver snabba cash, pallar fan inte bo hemma.

Edit::::

Vart utkastad idag för jag sa emot henne.. jag sa att hon inte kan leva de liv hon lever då hon har barn.. Så nu behöver jag verkligen cash.. Jag lovar jag blir fan torped bara jag kan sova under tak..

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar