1
Projekt om homosexuella.
Postat av Mr.P12 den 9 December 2011, 15:22
21 kommentarer · 118 träffar
Tjenare fragbitare!
Ni som är oseriösa kan lämna redan nu då detta är en seriös tråd så ni får trolla någon annanstans. Tack!
Ska göra en slags uppsats i skolan, jag har valt att skriva om homosexuella och inriktat mig på diskriminering och uppsatsen skall vara baserad på fakta och folks åsikter. Jag får alltså inte skriva vad JAG tycker, jag får bara skriva vad andra tycker samt fakta, statistik etc.
Så tänkte höra lite med er! Om någon här är homosexuell alternativt jobbar inom ämnet, så nämn gärna det i kommentaren eller ännu bättre skriv ett meddelande till mig, så jag kan fråga lite saker, det skulle vara sjukt schysst! (behöver en intervju med någon).
Så till er andra, räcker med korta svar. (seriöst nu snälla):
1. Känner ni någon som är homosexuell?
2. Tycker ni det är acceptabelt med homosexualitet?
3. Varför/Varför inte?
4. Har ni sett något som har blivit diskriminerad av sin sexuella läggning? Vad hände?
5. Varför tror ni att folk trakasserar folk med en annorlunda sexuell läggning?
Om någon vet om någon bra hemsida om homosexuella med statistik (länder, religioner, tidslinje etc.) eller bra information så länka gärna.
**************************ED IT**************************** ************
Noter med röstningen att STHLM är om ni bor i (3-4 mil ifrån stockholm).
Och skillnad på deltagit och sett.
Vill bara vara extra tydlig.
***************************E DIT NR 2***************************** *******
Ingen som ställer upp på en intervju? (måste vara homosexuell eller delvis utbildad inom ämnet).
Mvh Mr.P12.
Ni som är oseriösa kan lämna redan nu då detta är en seriös tråd så ni får trolla någon annanstans. Tack!
Ska göra en slags uppsats i skolan, jag har valt att skriva om homosexuella och inriktat mig på diskriminering och uppsatsen skall vara baserad på fakta och folks åsikter. Jag får alltså inte skriva vad JAG tycker, jag får bara skriva vad andra tycker samt fakta, statistik etc.
Så tänkte höra lite med er! Om någon här är homosexuell alternativt jobbar inom ämnet, så nämn gärna det i kommentaren eller ännu bättre skriv ett meddelande till mig, så jag kan fråga lite saker, det skulle vara sjukt schysst! (behöver en intervju med någon).
Så till er andra, räcker med korta svar. (seriöst nu snälla):
1. Känner ni någon som är homosexuell?
2. Tycker ni det är acceptabelt med homosexualitet?
3. Varför/Varför inte?
4. Har ni sett något som har blivit diskriminerad av sin sexuella läggning? Vad hände?
5. Varför tror ni att folk trakasserar folk med en annorlunda sexuell läggning?
Om någon vet om någon bra hemsida om homosexuella med statistik (länder, religioner, tidslinje etc.) eller bra information så länka gärna.
**************************ED IT**************************** ************
Noter med röstningen att STHLM är om ni bor i (3-4 mil ifrån stockholm).
Och skillnad på deltagit och sett.
Vill bara vara extra tydlig.
***************************E DIT NR 2***************************** *******
Ingen som ställer upp på en intervju? (måste vara homosexuell eller delvis utbildad inom ämnet).
Mvh Mr.P12.
Bor du i Stockholm? Känner du till pride festivalen? 2. Har du sett den?
47 personer har röstat