Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med Internet!

Postat av GabriellexD den 7 December 2011, 14:57
3 kommentarer · 327 träffar
Tja! Visste inte riktigt vilken kategori jag skulle lägga denna tråd så det fick bli i övrigt. Till saken jag behöver er hjälp för mitt internet har krånglat nu i ett tag och det började när vi hade bytt modem och även router hemma. Ska försöka förklara så gott som möjligt..

Vi har bytt modem och router för drygt 3 veckor sedan då allt började krångla med internet.

Jag kan vara inne på steam,skype,spotify. Men inte komma ut på internet.

Och ibland kommer jag inte ut på internet och ibland gör jag det. tex. Jag kan sitta inne på fragbite och youtube samtidigt, sen om jag stänger ner youtube så kan jag inte få upp sidan igen för då står det

"Fel 105 (net::ERR_NAME_NOT_RESOLVED): Det går inte att lösa serverns DNS-adress."

Fast det står så kan jag fortfarande vara inne på fragbite tex. utan problem men om jag skulle stänga ner den sidan också skulle den sluta funka såklart. Men efter man väntat ett tag så funkar allt som vanligt igen.. Men efter tag så slutar det funka IGEN -.-

Även vårt trådlösa har blivit jätte konstigt, Man kommer knappt ut på internet det är sjukt segt, Och det har blivit så sen vi bytte modem och router.

Någon som vet vad problemet kan ligga? Svar uppskattas!

Tack på förhand.

Haft samma problem?

5 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..