1
Hjälp med kost och träning
Postat av nemo! den 6 December 2011, 22:48
7 kommentarer · 226 träffar
Tjenare!
Har för cirka två månader sedan börjar träna seriöst, mitt mål är främst att gå upp i vikt, bygga muskler och må allmänt bättre!
Jag är 17år
186cm
65kg
Som ni ner över så är jag väldigt smal, grejen är att jag har under hela mitt liv haft svårt att gå upp i vikt vad jag än äter, jag är rätt kräsen vad det gäller med mat osv men jag har börjat äta mer nu på senaste tiden, jag behöver nu er hjälp och tips för att gå upp i vikt och bygga musker.
Jag tränar cirka 3-4 dagar i veckan, kan berätta ungefär vad jag har för mål att äta under dagen och så kan ni föreslå något annat alternativ eller liknande
07:00 Går upp tar en Whey 100 shake blandas med vatten.
Gör en omelett och dricker 3 glas mjölk därefter går jag till skolan
11:00 Lunch i skolan, försöker få i mig så mycket proteiner och kolhydrater som möjligt hur äcklig maten än är.
15:00 Kommer hem från skolan, tar en Whey 100 och en macka
17:00 Drar och tränar cirka 1-1,5h, en Whey 100 direkt efter.
18-19:00 Kommer hem och käkar höghaltigt med protein så mycket jag orkar.
22:00 Gör en omelett och en macka, dricker mjölk till detta.
Där har ni en dag i min värld, har ni synpunkter på hur jag ska äta osv, ge GÄRNA tips på maträtter osv som är nyttigt!
Thx! / Hampus
Har för cirka två månader sedan börjar träna seriöst, mitt mål är främst att gå upp i vikt, bygga muskler och må allmänt bättre!
Jag är 17år
186cm
65kg
Som ni ner över så är jag väldigt smal, grejen är att jag har under hela mitt liv haft svårt att gå upp i vikt vad jag än äter, jag är rätt kräsen vad det gäller med mat osv men jag har börjat äta mer nu på senaste tiden, jag behöver nu er hjälp och tips för att gå upp i vikt och bygga musker.
Jag tränar cirka 3-4 dagar i veckan, kan berätta ungefär vad jag har för mål att äta under dagen och så kan ni föreslå något annat alternativ eller liknande
07:00 Går upp tar en Whey 100 shake blandas med vatten.
Gör en omelett och dricker 3 glas mjölk därefter går jag till skolan
11:00 Lunch i skolan, försöker få i mig så mycket proteiner och kolhydrater som möjligt hur äcklig maten än är.
15:00 Kommer hem från skolan, tar en Whey 100 och en macka
17:00 Drar och tränar cirka 1-1,5h, en Whey 100 direkt efter.
18-19:00 Kommer hem och käkar höghaltigt med protein så mycket jag orkar.
22:00 Gör en omelett och en macka, dricker mjölk till detta.
Där har ni en dag i min värld, har ni synpunkter på hur jag ska äta osv, ge GÄRNA tips på maträtter osv som är nyttigt!
Thx! / Hampus