Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dricka för det är gott eller bli full?

Postat av knivadlol den 3 December 2011, 13:05
154 kommentarer · 1 294 träffar
Hallå alla stor supare där ute!

Va på en förfest igår innan vi skulle ut på nattklubb och då kom diskussionen upp om varför man dricker?

Jag ställde mig klart bakom att jag dricker för att bli full, iaf när man är på förfest och vet att man ska ut och dansa osv. Köper billigt på systemet så att det blir en så billig fylla som möjligt. Sen när man väl kommer ut på krogen/nattklubben så blir det ändå så sjuhelvetes dyrt! Tycker ju inte billig öl osv är äckligt men finns ju alltid ett godare alternativ.

Många andra sa raka motsatsen bara varför dricka något du inte tycker om för att bli full??

Jag har 2 resonemang och de är

När jag dricker på förfest och vet att ja ska ut och dansa osv dricker jag enbart för att bli full.

När ja dricker t.ex till maten så kan man kosta på sig och ta något lite dyrare för då är målet att dricka och äta gott och inte att bli full.

Men nästan alla av mina kompisar tyckte att man alltid skulle dricka för att det är gott och inte för att bli full? Är det bara jag som tycker det är rent bullshit?

Va tycker ni hör på fragbite? Dricker ni med ett syfte för att bli fulla eller enbart för smakens skull?

Är 21 år förövrigt om ni tycker att det spelar någon roll!

Varför dricker du?

387 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

154 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 154 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..