Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp!! Nationella redovisning på måndag

Postat av konradkankelbar den 3 December 2011, 12:58
8 kommentarer · 171 träffar
Hej

Ska redovisa nationella muntliga på måndag inför 30 personer, man ska hålla ett "tal" i cirka 4-7 minuter och man får inte läsa från pappret direkt eller vad man ska säga. Det ska flyta på någorlunda. Problemet är att jag hatar att stå inför en grupp och prata,och blir alltid nervös och glömmer vad jag ska säga och måste kolla på mina papper hela tiden :S

Det handlar om "Inre och yttre resor" och det finns en artikel som heter "datorspelande har positiva hälsoeffekter" som jag ska prata om.. men jag kommer bara rabbla upp fakta och återberätta artikeln i princip, kommer inte kunna få ett samband mellan inre&yttre resor med att datorspelande har positiva hälsoeffekter.... :( Har lite smått panik nu när jag inte vet hur jag ska lägga upp det eller något!

Är det någon annan som pratat om den artikeln? Hur la ni upp det? Kunde ni i princip bara återberätta eller måste man ha med massa egna tankar och resonemang osv!?!?!?
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..