Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tystnad i förhållande?

Postat av Blastox den 3 December 2011, 11:12
21 kommentarer · 492 träffar
Tjena fellow gamers!

Tänkte höra er åsikt om ngt jag gått och undrat över, det är nämligen så att jag har vart ihop med en tjej i snart 1 ½ år och under denna tid så har det gått både bra och dåligt från tillfälle till tillfälle, vi har även haft det lite skakigt under en vecka för runt 2 månader sedan då det nästan skulle ta slut.

Fast denna månad så har vi hamnat i dessa, iaf vad jag tycker är pinsamma tystnader då varken hon eller jag har något att säga, då syftar jag på telefon samtal då vi har ett distansförhållande.

Det senaste samtalet vart lite väl kyligt och slutade med ett kallt hejdå, jag har gått runt och tänkt på detta i runt 3 dar, dvs sist jag hörde från henne och undrat om detta förhållande är påväg mot sitt slut.

Vanligtvist så brukade jag inte bry mig såvärst ifall ett förhållande vart påväg till ett slut men det känns som att jag lär sakna något i detta förhållande vilket gav mig en liten "emo känsla" eller ah, åkt lite downhill dessa dar.

Vad är er åsikt? Är det bara jag som har en överdriven reaktion eller är mitt förhållande påväg mot sitt slut?

Kyliga samtal om inget i samband med långa tystnader
och även haft det lite skakigt i förhållandet tidigare.

Ännu en sak är väl att hon nästan "tjatat" om att vi ska flytta ihop, jag antar att det också kan vara vad som är utlösningen till detta, att hon helt enkelt tröttnat och vet om att hon och jag inte lär flytta ihop inom närmsta år.

Mvh Confused guy

Överdriven reaktion av mig?

21 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar