Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Har du kollat att det inte just är med det spelet? Och sen om du inte kollat där så kanske det finns i just inställningar i spelmenyn eller vad man skall kalla den! Inte till så stor hjälp men med mitt fifa 12 gjorde det inte det på xbox förut. Dock har jag aldrig upplevt problemet med Ps3 :/
Testa att stänga av inställningen - starta om PS3 - sätt på inställningen - starta om PS3.
Ta även reda på om problemet gäller enbart en specifik skiva eller om det gäller oavsett vilken skiva du matar in.
Glöm heller inte att den bara startar automatiskt om du inte rör menyn - d.v.s. om du klickar runt i menyn medan den läser in skivan kommer spelet inte startas automatiskt.
Har testat att ta bort "starta skiva automatiskt " och stängt av konsollen och sedan tagit på den igen ändrat inställningen på "PÅ" igen och stängt av..
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
har ju gjort det? kan du ej läsa
Har du kollat att det inte just är med det spelet? Och sen om du inte kollat där så kanske det finns i just inställningar i spelmenyn eller vad man skall kalla den! Inte till så stor hjälp men med mitt fifa 12 gjorde det inte det på xbox förut. Dock har jag aldrig upplevt problemet med Ps3 :/
Ta även reda på om problemet gäller enbart en specifik skiva eller om det gäller oavsett vilken skiva du matar in.
Glöm heller inte att den bara startar automatiskt om du inte rör menyn - d.v.s. om du klickar runt i menyn medan den läser in skivan kommer spelet inte startas automatiskt.
Funkar ej!!! ( Gäller bara fifa )