×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

bullshit från föräldrar

Postat av VitaBaronen den 1 December 2011, 15:47
64 kommentarer · 575 träffar
hej fragisar
började i torsdags med att jag blir väckt men jag säger att jag ska vara hemma för att packa inför helgens event, de ber mig anmäla mig sjuk. Jag svarar att jag är under 18 och inte får göra det själv samt att jag inte har en mobil(vi har ingen hemtelefon) och ber självklart dom göra det.


Jag åker iväg torsdag och kommer hem på måndag helt utslut efter helgen, säger att jag måste sova för jag inte sovit så mycket i helgen.
Vaknar tisdag mitt på dagen och tänker 'ajdå' men minns ändå att pappa försökte få upp mig imorse men jag sa att jag var tvungen att sova.
Mina föräldrar går lös på mig(säger att de inte tänkt sponsra några fler resor) och säger att jag minsann ska gå i skolan även om jag är trött. visst! tänker jag, klart man ska gå i skolan även om man är trött, men det gör jag alltid? lite overkill med att dra in resorna då jag gör något sådant en gång per termin HÖGST.


tors-fre har mina föräldrar alltså inte anmält frånvaro. Inte mån-tis heller men då får jag ju skylla mig själv då flyget gjorde att jag missade skolan på måndag och jag struntade i skolan på tisdag för att sova.

På onsdag får jag prata med mentorn för att jag varit borta 4 dagar, hade jag blivit anmält tors-fre hade jag inte behövt prata med honom så jag blev lite irriterad..


Men hur som haver så vaknar jag idag, kollar på klockan och ser att den är 13:00.
Går och frågar mina föräldrar varför de inte väckt mig(som de gör alla andra dagar) och de svarar bara att jag är en oansvarig skitunge som man aldrig kan lita på.


Tycker bara att det är lite hyckleri då de tycker att jag minsann ska gå i skolan men inte väcker mig som de brukar? då jag lånat ut min väckarklocka till min bror och inte har en mobil för tillfället.

och nej det var inte DHW -11 jag var på

64 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 64 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..