Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Den roliga tråden!

Postat av Rojje94 den 30 November 2011, 20:34
10 kommentarer · 178 träffar
Hej på er alla! :)

Jag hade tänkt att detta skulle bli en tråd där man berättar något roligt man har gjort eller bara något allmänt roligt!

Jag börjar!

Var ute i skogen vid någon sjö med min bror och några kompisar till han. Deras plan var då att jag skulle bli full och aldrig mer vilja dricka igen, att jag blev full lyckades de med men inte det andra! Hade skit roligt, fiskade och eftersom vi inte fick någon fisk förutom en mört som vi hade i en hink med vatten som den simmade runt i. Iallafall så gjorde vi upp en grymt stor eld och hade det allmänt trevligt, det är nog det mesta jag kommer ihåg just då. Alla hade druckit fast de var väl inte så fulla precis, i alla fall så var vi säkert 1 mil ute i skogen och sen körde någon bil hem tydligen! Runt kl 03.00 eller nå fick min mamma hämta mig och då satt jag i bilen och pratade om mitt lösenord till datorn, ingen aning om varför hahahah... När jag vaknade så hade jag på mig min brors kompis använda kalsonger en sovsäck och ett par foppatofflor och jag dog väl som i skratt när min mamma frågade vems kalsonger jag hade och då jag insåg att det inte var mina...

Ett roligt minne för mig iallafall! Bjuder på stavfel!

Kör hårt fragbitare var seriösa nu! :)
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..