1
18 år
Postat av -MachineGunFunk den 30 November 2011, 12:32
43 kommentarer · 405 träffar
Tjeena alla glada och ledsna, nu är det såhär att jag fyller arton på en fredag (9:e December) och ska fira min Grand Finale med några polare. Dem vill självklart att jag ska dricka men det är bara de att jag är fett ovan och då undrar jag vad jag ska köra på? Bärs, sprit, cider eller vad är bäst för en oerfaren? Hur mycket kommer jag att behöva innan det blir lagom? väger runt 55 och är 170 lång. Tack på förhand
Okej, hade min första fylla igår. Körde på bärs. Drack typ 5-6 stycken och sen drog jag i mig en ssmirnoff ice. Vart glad i hatten och yr osv men kunde ändå släppa en FET dans. Inget spyande eller illamående, så det tackar jag för. Dock vart jag jävligt slut o ville bara gå och lägga mig när jag hade
Nyktrat till, men om man sammanfattar allt så hade jag en jävligt nice kväll! Så tack för alla svar, kärlek till er alla
Okej, hade min första fylla igår. Körde på bärs. Drack typ 5-6 stycken och sen drog jag i mig en ssmirnoff ice. Vart glad i hatten och yr osv men kunde ändå släppa en FET dans. Inget spyande eller illamående, så det tackar jag för. Dock vart jag jävligt slut o ville bara gå och lägga mig när jag hade
Nyktrat till, men om man sammanfattar allt så hade jag en jävligt nice kväll! Så tack för alla svar, kärlek till er alla