Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Telia - utan internet i veckor

Postat av Cray den 29 November 2011, 14:16
7 kommentarer · 281 träffar
Tjenixen! Det är allmänt välkänt att Telia har dålig support, men det här är fan droppen!

Flyttade till en ny lägenhet för 2-3 veckor sen, hade 1 månad på mig att flytta från den gamla, men vi flyttade direkt eftersom Telia lovade att vi skulle ha internet på fredagen eller måndag (flyttade på en onsdag). Nu har det gått typ 3 veckor och vi har fortfarande inget internet.

Ni som har spelat/spelar wow kan ju förstå hur kul det känns för mig och min guild att jag inte kunnat raida på 3 veckor när det är jag som håller på med legendary questet i firelands och vi skulle progressa rag hc sista veckorna innan Dragon Soul, som släpps imorgon btw...

Vi har ringt nästan varje dag till Telia och sagt att vi måste ha internet, det här går inte, vi kan inte vara utan internet pga gaming, jobb, skolarbete osv. Dom säger samma sak varje dag, "vi vet inte riktigt"...

Efter att ha skällt ut någon stackare i supporten så fick vi ett mobilt bredband i 2 veckor (från och med i fredags), det tråkiga är att där vi bor så har man tur om man ens får anslutning på en sån där jävel.

Så nu sitter vi här med ett pissruttet mobilt bredband, vi har ingen aning om när dom tänker ta tummen ur röven och fixa vårat internet som vi skulle fått för 3 veckor sen, och nu när vi fått ett mobilt bredband så hamnade vi säkert längst ner i deras prioritering, så det tar säkert 3 veckor till innan vi får internet.

Har något liknande hänt dig?
Vad har du för leverantör och vad rekommenderar du?

Vilken av följande FÖREDRAR du?

30 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..