o-zone battles, påminner om lekskolan?
bara jag som tycker alla battles på ozon battle påminner om typ två 7 åringar som bara står o skriker på varandra om hur fula tjocka osv dom är? o varför inget beat? MAKES NO SENSE
vad tycker ni om o zone battles?
Det är rätt pinsamt att titta på mig annars finns det en del riktigt roliga och sköna att kolla på som Shazaam, Kung Henry, O-Hund, Mickelito, Sabotage och en del andra :)
Third eye
O-hund
Mr cool
Armann
sabotage
henry bowers
hf
SERIÖST O-HUND?! Töntigare person får man nog fan LETA efter. Typ 30+ blekfet med bredaste skånskan som bara rappar om kukar och thailändska eskortbrudar. Inget av det han säger är roligt o hans humor är på en 6 årings nivå han blir ju förfan helt exalterad när han ska säga något som har en koppling till sex t.ex "du har sätt mig i ett privat läge i TR0SOR UTAV LÄÄÄÄDÖÖÖER NÄÖR DUE DROOOO EWN SOEN JÄVUEÖL TE MIN FÖRRA OWZONEBADDDDEL" o skrattar åt sig själv.
Skrivet med min Android-mobil
"bara jag som tycker alla battles på ozon battle påminner om typ två 7 åringar som bara står o skriker på varandra om hur fula tjocka osv dom är?"
Och svarar du nej har du uppenbarligen inte sett en battle.
http://www.youtube.com/watch?v =xA0-XBl9hdQ
Skrivet med min iPhone
ozone äger basementality bigtime i svenska battles. vad har basementality? Henry är den som är grym där.
ozone har rman, cool, ohund, third eye osv osv.
Mr cool/hyper vs Ohund/third eye är förövrigt den bästa inom sveriges historia.
Eller lägg en subscribe på crtclrp på youtube.
OnT: Gillar O-Zone Battles väldigt mycket, men tycker faktiskt att Basementality Battles är bättre eftersom dom tagit sig mer worldwide. Big up till båda ligorna samt The Ring Battles!