Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dh Bruden

Postat av -_Pilen_dit_ar_noob den 29 November 2011, 09:39
67 kommentarer · 2 498 träffar
Dh Bruden
Hej alla fragbitare.. jag sitter just nu på DH med dom andra grabbarna och svettar pungarna av hos, men det är en tjej som sitter framför mig.. och jag kan inga ragga så bra.. så alla fragbitare ge mig tips!?!?

Hej alla fragbitare.. då undrar ni hur de gick igår? jag drog lite texter som ni gav mig.. men hon spelar svår!!

Jag : tjena
Hon: hej
Jag : Vad spelar du?
Hon : inget just nu
Jag : får jag kolla på ditt minne?
Hon : hahah

Sen senare på kvällen.. så satt inga runt henne.. så jag tänkte aja, försöker ragga lite..

Jag : nemen tjenare är de du som jag snacka med förut
Hon : Du sitter ju bakom mig..
Jag : ska du hänga med till affären?
Hon : okej

Hon hängde med till affären, och jag fick prata med henne.. tror jag börja komma närmare henne.. men hon sover just nu.. men jag snacka med henne hela natten typ... ni får ge mig tips till morgon dagen!!

Hon spelar svår..så snälla hjälp mig.. min dröm tjej

Klockan:12:08

Tänkte gå och snacka med henne lite.. polarna skulle gå och käka.. så jag tänkte dra en sväng till henne.. för att jag har sagt att hon har pojkvän fast hon är singel.. så inte mina polare ska ragga på henne o.s.v...

Drog igång snacket med : Ska vi lira lite cs eller?
Hon : Visst

Hon satte sig på min polares dator.. så jag skulle kunna snacka med henne på ett bättre sätt, vi spela 2on2 med 2 andra från dh.. och började att spela.. jag sa till dom vi mötte att dom skulle spela dåligt för vi skulle kunna vinna och fira.. hahah lite sjukt men de funka..

VI vann utan att förlora en gång.. hon blev så glad och krama mig, så smekte jag henne på röven..

Kommer snart med mer.. ^^ hon får dock inte läsa detta..

13:37

Vi börjar komma närmare varandra, hoppas det blir något hon bor 1 timme ifrån mig.. vi käkade precis mat.. men blev då lite pinsamhet när vi käkade..

Jag : Varför äter du hamburgare utan dressing?
Hon : Gillar de inte så mycket..
Jag : men gillar du inte den vita såsen?
Hon : hahah
Jag : vad då?!?

Kom på för en stund sen.. varför hon skratta..kan inte skriva hela tiden, för att jag träffar henne mer och mer nu.. hon börjar komma till mig.. så jag kan bara skriva snabbisar...

15:11
Läste lite snabbt, kan ej lägga upp bilder för att,mina polare har tydligen läst tråden och undrar vem det är.., plus att hon tjejen som jag raggar på.. har inte ett fragbite account, men hon var inne där idag.. inte så roligt och lägga upp bild så kommer hon och bara ser sig där.. men det kommer under tiden.. har inte träffat henne på ett litet tag..därför passa jag på att gå in och skriva hur de ligger till... skulle träffa henne ikväll, hon hade tydligen åkt hit med sin bror och kusin.. så hon är med dom nu och gör något..

16:51

Sitter och tänker på vad jag ska göra.. har inte sett henne på vet inte hur länge.. men det var väldigt kul idag .. jag kolla på Hisnande flyguppvisning och snacka med walle..

17:39

Hon har kommit tillbaka varit vid datorn kanske i 20 minuter.. gick fram lite snabbt och fråga vad hon skulle göra i kväll/natt.

Jag : tjenarre,
Hon : hej ( så gav hon mig ett leende )
Jag : Ska du göra ikväll / natt då? vi kanske kan hitta på något?
Hon : jodå kan vi la..
Jag : har en sak på datorn du ska få av mig..

Så gick hon vidare till min dator.. så hade nån polare slängt upp någon sida där de är 3 gubbar som är nakna.. jag blir helt röd i ansiktet.. och hon bara skratta..

Vad tänker tjejer på när dom skrattar? ..

För er som tror att de är " Myt, mytar, MYTisen, myttaree , onenen1 myt" tro vad ni vill? varför läser ni ens ? det är 100 procent sant

19:13 för en stund sen gick vi förbi datorbutiken, då var hon tjejen som jag alltid har snackat om , hängde såklart med.. du skulle sätt hon NAKNA tjejen som posa vi datorbutiken, säger jag högt för mig själv.. som att jag var med grabbarna lixom.. nu är hon lite sur på mig.. :S:S men vad fasiken!??!? hon kanske gillar mig!??!

20:32 Köpte precis ett flak jolt cola, snackat med tjejen innan jag gick, tror jag aldrig har haft den känslan jag har i magen.. bästa dagarna i mitt liv.. önska dh aldrig stängde så jag kunde vara med henne.. får dra igång lite snabbare snart.. så hon börjar gilla mig.

Jag ;: Skaru med och köpa jolt cola ?
Jag var så dum och fråga de.. när hon sitter där med cola för en vecka..
Hon : ne de är lugnt..
Jag : ses snart
Hon : mm

22:32

Hej alla fragbitare, förut när vi drog och käkade på sibylla, så har jag mina pengar där bak på jeansen.. så var hon bakom mig.. hon skulle beställa efter mig.. när jag skulle ta fram mina pengar råka jag ta henne på ena bröstet.. lovar fick nästan panik.. hjärtslagen slog 300 gånger så snabbare.. hon kanske tar mig som värsta peddot nu ?! eller ?? hon fnissa bara.. tänkte ragga lite på henne om en stund.. tycker de är jobbigt att ragga man måste verkligen tänka ut vad man ska säga..

23:13 Tänker efter varför vann inte jag sov rummet?! varför varför??
Snacka lite med henne förut

Jag ; varför sitter du här och smälter ?
Hon ; du
Hon ; din gris
Jag ; vad fan?
hon ; vad?
jag; varför kalla du mig gris?
Hon ; gjorde jag?
Hon ; ok
sen efter en stund.. så börja vi snacka om annat
Jag sitter och lirar lite wow.

Hon ; oj hur fick du svärdet?
Jag ; nja.. när du blir lite högre lvl som mig du vet.. så kanske du också får de nån gång om du har tur..
Jag; jag kan hjälpa dig om du vill, får jag röra musen bara lite ?
Hon ; okej
Hon : kom då

Jag bara zomg.. nu kommer de hända.. så fick jag känna på hennes dator mus.. -.-
Hände inget typ.. fick sitta vid hennes dator en stund.. kolla hennes internet länkar, hon har tydligen billddagokboken eller vad det heter.. ska ta reda på vad hon heter under kvällens gång om jag klarar de.

23:51

Nu sitter man här igen.. hon är med sin bror och kusin eller något.. fett tråkigt.. jag har knappt spelat spel sen jag kom.. bara några få minuter.. så jag tänkte spela, kommer med edit.. om det händer något :%
^

10:46 Varit den värsta natten i hela mitt liv, jag och grabbarna träffa 3 st som bor i Jönköping, vi frågade om några kunde passa våra saker.. så drog vi hem till dom och sov... fatta inte varför dom fråga mig och grabbarna om vi skulle sova med dom.. tror nån av mina polare är homosexuell .. för dom delade säng med killarna.. ena killen som bodde där.. sa typ

fredrik ; Vem ska sova i sängen då?
Då ropar min polare.. jag villl, jag vill
Så dom delade säng.. och hade stängt dörr och allt och dom andra 2 killarna dela säng med min andra polare.. det blev helt crazy kväll..

Dom frågade om jag skulle sova med dom.. men jag tänkte nee tack.. jag sover här i soffan.. så kolla jag på lite film ganska skönt efter allt spelande ljud på dreamhack..
Hör massa konstiga ljud från rummen.. men försöker verkligen att koncentrera mig att inte höra ljudet..

När dom vaknade kommer 2 av mina polare med sugmärken på halsen :S så drog jag med min polare " vad fan håller du på med " ? han bara.. vad då? "
Du har ju sugmärke på halsen.. då säger han " men det var på skoj.." men men.. vad ska jag göra ? dom har varit mina polare sen dagis.. dom kanske bara skojade.. jag förlåter dom

Sitter här med dom nu.. och vi ska snart gå tillbaka till DH.
Får ta och snacka med tjejen då.. hon kanske har undrat var jag har varit hela natten..

11:44
Äntligen är man på dh igen, men dom flesta sover.. tänkte spela lite dota.. för att tjejen sover... måste komma på lite ragg inför dagen.

13:26

Har huvudvärk av all musik som spelar.. men jag har snackat med tjejen lite mer, och hon har börjat snacka med en annan kille från dh.. och vet inte vad jag ska göra nu :&:///

Jag är 75 procent säker att de kan bli något mellan mig och henne.. men får se vad som händer.. ska jag gå till datorbutiken och köpa något till henne?

18:16

Kom precis från sibylla, drog en varm korv.. var dock inte så hungrig..
pratat med tjejen en hel del idag, kommer mig närmare och närmare för varje minute med henne.. vi spela lite cs idag.. och denna gången så mötte vi 2 st seriöst.. men vi förlora.. men vi kom allt närmare varandra.. känns som förlusten har gjort att jag har kommit närmare henne, kanske blir något imellan hos innan dh stänger vem vet.. har natten framför mig heheh..

Jag ; ska vi lira lite cs ?
Hon : hehe ok
Jag ; gött
jag ; ska bara sätta på steam och de..

Senare när vi började spela.. så skriker jag eller blir skit förbannad när vi förlorar.. men gör inte samma fel som jag gjorde

jag ; vad sysslar du med?!?!?
hon ; vad då?
jag ; du kunde ha dödat han där.. du var bakom han och allt
hon : men förlåt då
jag ; seriöst..

Tycker mitt snack blir mer aggressivt när vi spelar dator tillsammans, jag kanske ska lägga ner att spela när jag är med hon ? men men.. fick en puss av henne idag :)

21:21

Testa mig fram och kunde göra ganska många saker på tjejen utan att hon sa till..
Först började jag med att smiska henne på rumpan..

Smiska lite och typ skratta sen och sa " skoja "
Hon skratta också bara..

Sedan testa jag sova lite på hennes arm.. de funka också hon typ tog mig lite i håret..
Sen en stund senare testa jag och tog på hennes mage.. smash sa de.. hon smällde till mig på magen och sa " hur känns de ?! " kommer säkert få värsta blåmärket där imorgon.. men jag tror vi kommer närmare varandra.. nästa gång kanske hon låter mig att ta på magen.

23:04
Började att dra en hallå.. sedan så drog jag och snacka med tjejen som jag har gjort hela tiden typ.. bara käkat och snackat med hon.. :/ ångrar inte 1 minute.. blir la att dra ner i sommar också.. fast att spela då.. När jag gick till henne så började vi kolla på lite roliga och snabba klipp.. vi skratta som fasiken xD det var verkligen kul.. var nån snubbe som sa sitta men.. då trodde tjejen att han sa *itta" Man börjar ju lukta svett nu.. och hon luktar ju gott som vanligt.. gött skämmigt att bara komma ner och lukta svett.. det är sista kvällen/natten.. så jag tänkte att de måste hända något .. för att imorgon innan 10 så drar jag.. och till och med hon.. har frågat efter msn, men hon sa att jag skulle få den imorgon.. hoppas verkligen jag får den.. men men

Hände lite roliga saker förut.. när vi snacka om allt möjligt.. typ hur de skulle se ut om 5 år och de..

Jag ;: Hur ser de ut för dig om 5 år ?
Hon: Jag kommer la läsa på högskola
Hon ; själv då?
Jag ; Blir la att jobba.. orkar direkt inte läsa xD

Precis efter jag hade sagt det där.. så la jag värsta prutten som lukta precis på hennes place.. gött skämmigt.. jag brukar alltid vara den som skyller ifrån mig.. så jag börja ju dra denna " det var hon !! det var hon " sa jag 2 gånger.. inte så jätte högt.. men dom brevid hörde ju klart de.. och de gilla hon inte direkt.. aja.. kommer med mer om en stund boys och girls..

00:24
Äntligen har de hänt något bra.. undra om vi kunde mysa lite senare.. tog ett tag innan jag sa de.. var skit nervös.. men jag drog i mig en jolt och så gick jag fram och frågade.. så vi ska typ ligga och mysa lite i natt.. hoppas de händer något.. jag tror hon gillar mig... fått massa pussar idag av henne.. och hon skulle till dh i sommar 2008 tänkte också dra då.. men jag vill ju såklart spela då.. men vi har kommit fram till att jag ska komma till henne då och då efter dh.. hon bor inte så långt ifrån mig..

Jag ; vart ligger toan jag är ny på dh
Hon ; den ligger där borte..
Jag ; men häng med då?
hon :; ah visst..
Jag ; Tackkk :)))

När vi hållde på att gå.. så gick vi faktiskt som ett par.. lite små kul så där.. men jag ska strax gå till henne så det kommer imorgon hur de gick ha en trevlig natt.
´

12:27

Äntligen har man kommit hem från svettiga dh och kan duscha och fräscha till sig inför skolan imorgon.. man är gött trött efter dh.. och huvudvärk av musiken som spelades 24/7 ungefär..

Under nattens gång.. så gjorde vi inget kn00lll, men vi satt och prata och hade det mysigt tillsammans, vi pussades lite.. och så snacka vi hur de skulle bli efter dh och de.. vi funderade på att träffas hemma hos henne nästa helg.. då jag ska åka till henne... men det var en bra natt.. och hoppas att ni förstår mig.. vi hade de allmänt mysigt.. tack att ni läste allt..

Hoppas vi Ses på DH08SUMMER!

December 18 2007 16:46

Då har säkert nästan alla undrat vad som har pågått nu dom senaste dagarna.. men jag ska förklara.. för de första har jag varit banned på någon höger :/ men men.. till saken nu :D

När jag hade kommit hem från dh.. så hade jag självklart fått hennes nummer, jag hade aldrig med min mobil till dh för jag var rädd att nån skulle snatta den.. så jag fick hennes nummer.. så skulle jag ringa henne.. och jag var skit rädd för att ringa.. men till slut ringde jag.. och de blev som de blev första gången jag ringde..

Jag:hej det är jag .. " mitt namn "
Hon ; hej "mittnamn"
Jag : vad gör ud?
hon ; nja inget spec typ.. as trött .. o.s.v
Jag ; göra imorgon då..
Hon ; skola du då? :>>
jag ; ja du.. blir typ skolan för min del också..

Sen blev de världens pinsammaste tystnad.. jag visste inte vad jag skulle säga.. pirra i mage som fasiken.. men till slut så sa jag.. att jag skulle äta och ringer sen.. men jag ringde aldrig.. jag fick hennes msn.. så snacka vi där :D

Iallafall efter några dagar.. så bestämde vi att jag skulle komma till henne.. efter en hel del snack på msn... När jag åker tåg till henne.. så lyssna jag bara på musik.. men sen efter tågresan var jag äntligen framme.. hon bodde inte så långt från tågstationen.. så jag kunde hitta vägen själv.. när jag knacka på dörren öppna hennes pappa.. jag fick värsta paniken och trodde jag hade kommit fel.. men han sa bara att hon gör iordning sig och kommer ner snart.. aja tänkte jag och satte mig ner i soffan.. tills hennes pappa och mamma plötsligt kom till soffan och satte sig och började ställa frågor.. jag fick ännu mer panik.. vill framstå som en charmig kille.. och inte bad_boy_9139193..

Hennes mamma : Hur kommer de sig att du vill träffa min dotter?
Jag ; hehe.. jo det är så här att jag aldrig har haft något förhållande innan.. men när jag träffa henne så var det de finaste jag har sett.. och henne ville jag bra ha.

verka.. som dom verkligen ville fråga ut mig.. jag fick panik :s:s men jag fick hälsa på dom och kolla på något på tvn.. men sen hade hon äntligen kommit yes tänkte jag.. så fick vi upp till hennes rum.. så skulle vi kolla på filmen "superbad" men dvdn funka så klart inte.. så hon ropa upp hennes pappa utan att fråga mig.. jag kunde ha fixat den.. så kommer han upp där när vi sitter där i soffan.. jag blir helt blyg när han kollar på mig och ler.. sen när han går ut så gör han tummen upp till mig.. jag tänkte cool farsa typ :D

Sen hände de la massa saker.. lite pussar och sånt.. kramas och de :& när vi kolla på filmen.. så käka jag mat med dom.. jag är inte den personen som gillar att äta mat med andra folk.. (asså mammor och pappor med) dom käkade någon gratäng och jag har verkligen svårt att äta gratänger.. så jag försökte verkligen får ner de.. utan att dom skulle tro att jag inte gilla maten... efter en timme där med massa prat och de.. så gick vi upp för att se på filmen nummer två.. så var klockan kanske runt två när filmen var slut så vi skulle " sova " när vi ligger där i sängen blir de massa smek och de.. men jag var den fega.. jag våga inte ta av mig kläderna :S så jag sov md kläderna på fett skämmigt när jag tänker efter.. men ska träffa henne på nyår igen.. och får hoppas på att jag vågar göra något mer än bara att smeka och hångla.. :)

Nyår 2007!

Nyår2007 var det bästa jag har varit med om.. det hela började med att jag hade klippt mig den 27 december.. för att se lite snyggare ut i håret.. jag fixa en hockeyfrilla, vet inte varför men jag gillar hockeyfrilla på någon vänster.. men aja nu skippar vi de..

Jag visste inte hur jag skulle komma till henne på nyår.. så jag frågade min pappa snällt och köra mig, och han sa att han kunde göra de.. för att jag skulle träffa en tjej.. annars skulle han säkert dissat mig.. men detta var dagen innan jag skulle åka jag fråga de.. jag började med att åka ner till centrum för att inköpa lite snygga kläder inför nyår.. jag köpte ett par jeans och nån skjorta och sedan var klar.. åkte hem igen.. jag duscha och fixa frillan.. jag duscha kanske 12 gånger om och om igen.. för att fixa frillan som jag skulle ha den inför tjejen.. jag var skit rädd, hon frågade på msn om vi skulle snacka i telefonen.. men jag sa att min telefon var sönder och de gick inte.. då frågade hon om hon kunde ringa hem till mig.. då fick jag panik och visste inte vad jag skulle göra.. så jag sa att min pappa snacka med en på jobbet.. helt ärligt, tyckte ni det var fel av mig att ljuga för jag inte ville prata i telefonen ? jag har svårt med att prata med folk i telefonen.. men jag snacka på msn.. men jag förstår inte varför alla gör smilisar.. spelar ingen roll, hon skickar kanske 20 smilisar på mindre än 5 minuter :S blir helt galen.. sedan skulle jag lägga mig efter 5 timmars msn snack med henne.

På morgonen när hade vaknat, så fixa jag frillan och tog på mig mina snygga kläder inför kvällen med henne.. käkar frukost.. så hör jag att telefonen ringer.. och min pappa står brevid den och tar upp den och svarar och säger "hallå" då skulle de självklart vara tjejen.. jag sa ju att den var sönder.. han förstörde allt.. så gav han mig telefonen.. mitt hjärta pumpa 4 gånger så snabbare.. så lyssna jag så var de helt tyst.. paniken börja komma mer och mer efter varje sekund.. jag började med

Hallå.. med en lite mörkare röst.
3 sekunder senare hör jag
Hej, när ska vi på raid?
jag bara.. men för helvete måste du ringa på nyår? du visste att jag skulle åka iväg.. och skippar raiden idag.. paniken hade äntligen åkt bort

Inte mer med de.. så var det dags att åka.. jag ladda in lite musik på min ipod som jag fick av jultomten.. satt där i bilen.. pirra imagen hela vägen.. hade panik, ångra att jag ville åka hem.. kunde varit hemma och ta de lugnt.. jag och pappa stanna på donken och käka lite mat, sen var det dags att släppa av mig där tjejen bodde..gick ur bilen.. och pappa ropade på mig, jag kolla bak, så gjorde han något med sitt öga och tummen upp.. så drog han.. jag bara " lägg ner " tänk om hon ser dig.. så gick jag mot dörren och knacka.. denna gången var de hon som öppna.. jag bara hej, hon bara hejsan.. så gick jag inte så fick jag en kram.. så gick jag till hennes rum, och titta på lite bilder och lite annat hon hade på sitt rum.. medans hon gjorde iordning sig.. fick mer och mer panik.. visste inte vad jag skulle snacka om.. så kom hon in.. jag bara

jag :; hej igen
Hon ; back.. eller något
jag ; nu är jag äntligen här..
hon ; heh mm
jag ; ....
hon; ....

Blev helt tyst.. visste inte vad jag skulle göra.. så jag drog en historia för att göra stämmningen skulle bli lite mer normalt, än onormalt..

Jag bara ; Det var en gång en apa och en björn och en smart get dom såg ett magiskt träd.. så fick dom var sin önskan.. apan önska sig tre miljoner bananer.. boom sa de.. så fick han dom.. så var de björnens tur han önska sig alla tjejerna i världen.. boom sa de.. sen så var det den smarta geten.. han var lite förbannad att björnen inte tänkte på geten.. så han önska sig att björnen blev homo.. boom sa de så var björnen homo.. vet inte vad som var roligt.. men det var bara något jag sa.. så börja hon skratta som fan..vet inte.. varför hon kanske tyckte det var mesigt ? ..

Efter det blev det mer snack.. vi kolla tex i skolkatalogen..och de.. men inte mer med de.. så hände inget där vi satt bara brevid varandra.. så drog jag till datorn och kollade lite på youtube..

Hon börja självklart att skratta.. det gjorde jag med.. efter några sekunder när vi hade satt på denna filmen.. så kom hennes pappa in i rummet, vi skulle tydligen äta mat, så ser han denna och börjar skratta.. och ropade på sin fru.. så satt vi alla där och skratta inför denna.. vet inte vad dom har för humor men mina föräldrar skulle inte skrattat..

Efter vi hade ätit skulle vi på förfest.. tills hennes kompisar.. det var 12 tjejer och jag.. en ensam kille.. detta var den skämmigaste delen av allt jag har varit med om.. när alla satt och kolla på mig och fnissa.. jag var helt tyst.. satt kanske tyst i 45 minuter utan att säga något.. men min tjej... viska mig i örat och sa att dom tyckte jag var fin.. då var det helt okej tänkte jag.. och började öppna en coca cola och satt och drack där.. så satt vi där och hade en förfest.. sedan efter en timme... skulle vi tydligen till den "vanliga" festen.. jag brukar inte gå på fester och de.. men alla var helt sjuka där.. typ helt knasiga.. jag satt och drack coca cola så satt dom där och drack i flaskor med vatten och allt konstigt :SSs..jag träffade nya polare.. och jag var lite ifrån min tjej på festerna.. träffa några najs killar där som var trevliga.. som man kunde snacka med.. efter jag hade tagit 3 coca cola så orka jag inte dricka mer.. så jag satt bara och snacka och hade de kul.. sedan innan 12 slaget.. då klockan var 11:30 .. så skulle tjejen var ensam hemma..så vi gick hem till henne och var där.. och kolla på film, och hörde massa raketer utanför.. när vi ligger där får jag värsta paniken.. hon ville göra något.. hon börja smeka min mage.. jag blev helt panikslagen... varför säger hon itne vad hon vill göra ?? jag tog av mig mina jeans.. och min skjorta.. 3 minuter senare så ligger vi båda där i kallingar och trosor.. började och hångla och de.. efter en stund.. så skulle vi ha "sex" jag får panik och vet inte hur jag ska göra.. vet inget.. vet knappt vilket hål.. precis när jag ska försöka så hör vi att hennes föräldrar kommer hem hon får panik och sätter sig upp och sedan som inget hade hänt.. det hände inget.. helt besviken :/ skulle kunna skryta inför kompisarna att jag hade haft sex.. men men.. bara för det blev bråk där dom var.. så åkte dom hem istället.. :% så vi kolla på film och typ hade det mysigt.. vet inte men jag tror det var bättre att vi hade det mysigt än körde racet lixom.. hon ska vara ensam nästa vecka.. då ska jag åka hem till henne i 3 dagar...

3 dagars dagen som blev 2 !

Det hela började med att jag åkte hem efter jag hade firat nyår.. och när jag kommer hem så frågar min farsa mig direkt vad jag hade gjort.. då fnissar jag och säger att vi inte gjorde något, då ler han och säger mig kan du inte ljuga för, så blev det tyst så gick jag upp på mitt rum och satte på datorn lirade lite.. sedan ringde det, jaha tänkte jag och svarade så var det tjejen.. jag blev skit rädd och började darra , men hon ville bara säga att jag kunde komma på lördagen allså två dagar.. yes tänkte jag för att jag var skit rädd och darrig.

Efter några timmar så loggade jag in på world of warcraft och ser med en konstig blick att jag har blivit kickad för att jag var första tank.. jag blir helt sne och börjar lipa , hur kan jag bli kickad för att jag inte har spelat på 2-3 dagar.. det var den där jävla tjejen som har förstört tänkte jag, men efter stund så märkte jag att spel är inte allt i livet, bara för jag har blivit kickad så har jag spelat mindre, innan satt jag 24/7 och spela med guilden och hade mig.. nu spelar jag inte wow längre ,jag slutade pga av att jag blev kickad, det jag hatar mest med wow är när nån random skriver, blir så trött på dom.

Kessso : cAN you b0st me plz

Efter en hel vecka för mig själv, så tänkte jag bara på henne, ville vara med henne men jag är så feg. Men den dagen jag skulle åka till henne klockan var runt 3 på dagen och skulle ta tåget.. tills jag har farsan : " jag kan köra han " jag tänkte.. ohh nej han kommer säkert göra bort mig.. " jag var tvungen orkade inte vänta på ett tåg i 30 minuter i kylan så vi gick mot bilen.. och började glida fram med bilen, självklart skulle han sätta på sitt favorit album när vi satt i bilen för att göra mig förbannad 50 cent in da club, hatar verkligen den låten men men han gillar den.. när vi har åkt i kanske 40 minuter så har vi hört samma låt.. det ända jag har i i huvudet är "gogogogogo" som han säger i låten som att göra mig taggad eller något.. När vi var vid hennes hus så släppte farsan av mig.. så hör jag att han åker.. så kollar jag om han har åkt så sitter han där på sidan och tummen upp.. jag bara shit lägg av och viftar med händerna.

Jag går mot dörren och knackar.. ingen är hemma, men det fanns en liten lapp som jag tog fram och började läsa " jag är i affären kommer snart , du kan gå in så länge" jag bara jaha går in och helt tyst där inne , kollar runt på alla saker.. sen började jag få tråkigt så jag satte mig på datorn.. jag skulle satta på datorn.. så ser jag en bild på mig där på bakrunden.. massa andra bilder på mig jag tänkte.. hon är fan galen , hon kanske dödar mig.. för att det var en vit text " blood " så var det massa bilder på mig .. jag blir helt panik och försöker springa till mina skor för att ringa farsan och säga att hon ska döda mig.. när jag har tagit på mig en sko så öppnar dörren :

Hej är du redan här ?

Jag har värsta paniken, hon kan döda mig nu så jag bara, ah hållde på och ta av mig skorna.. darrar som fasiken.. kunde smälla när som helst tänkte jag, gör en evil blick på hennes påse som hon hade med sig.. det kanske var något där i hon skulle kanske döda mig med tänkte jag.. men ser bara massa bröd ,och köttfärs och mjök och sånt.. jag tänkte jag kanske bara inbillar mig och försöker lugna ner mig..

Så skulle hon sätta på lite musik , jag bara aa gör de.. gissa vilken som är den första låten? jo 50 cent in da club på hennes skiva som hon har allt mjölig musik.. hör "gogogogooo " igen får panik och frågar om jag får byta låt.. självklart fick jag det.. så kom det en normal låt.

När låten går så skulle vi göra mat, vi skulle göra tacos, jaha tänkte jag.. jag som aldrig har gjort mat i hela mitt liv skulle göra tacos.. men hon var duktig .. hade magiska händer och gjorde det mesta, hon tar fram en kniv jag får panik och säger att jag kan ta den.. visst säger hon och säger att jag ska hacka löken då, försöker fixa löken men.. det är så svårt att få dom perfekt.. så jag frågade hon .. smash smash så är dom perfekta.. jag tänkte hur fasiken kunde hon göra det.. det är jag som är mannen i huset.. verka som jag var kvinnan i huset när vi gjorde mat.

Efter cirka 1 timme och något.. var maten äntligen klar, jag hade en vit-tshirt och börjar ta köttfärsen och får över hela min t-shirt det var bara den jag hade med mig.. hade med mig massa jeans och sockar och sånt.. men inga t-shirtar, så jag fråga henne

Jag ;: humrrm.. du har du kanske en t-shirt jag kan få låna?
Hon ; kan kolla säger hon
Jag ; sitter där och väntar kollar runt med ögonen lite
Hon ; gapar
jag ; woot
hon : jag hade en t-shirt..
Jag : får la ta på mig den

När jag skulle ta på mig den så såg jag direkt att den inte passa men jag tänkte.. måste ju ha denna annars har jag inget över, så när den var på så såg man hela magen typ..

Efter vi hade käkat var det dags att gå till stan för att hon skulle köpa kläder.. det gjorde så jag inte tyckte allt var skämmigt.. när vi var nere i centrum sprang hon in i alla kläd affärer.. hatar verkligen att stå och vänta och få svara på frågor som " är detta snyggt " fick svara jag , ungefär 150 gånger..

När vi hade varit en stund på stan, så gick vi hem till henne för att kolla på en film, vi satt och kollade på filmen och prata med varandra, känns som jag börjar komma närmare henne och vågar mer,men telefonen är farlig dock bara.. efter en stund vi hade kollat på filmen så sov hon helt plötsligt.. skämmigt tänkte jag och gick och la mig jag också..då var klockan runt 10-11.. så vakna jag klockan 2 och då sov hon än.. shit tänkte jag som hade sovit bort hela dagen nästan.. senare på natten gick och gick.. men vi sov tills nästa dag helt enkelt.. klart det blev lite "puss puss och sånt " men inget mer direkt.

På morgonen så vakna jag upp att hon hade gjort frukost till mig och kalla mig älskling.. jaha tänkte jag och blev självklart glad och gav henne en puss.. så satt vi där och käka en frukost och snacka om allt möjligt.. som skola och de hur betygen var och sånt , senare på dagen så ville hon att vi skulle gå på bio men det blev inget.. vi stanna hemma hos henne och skulle kolla på film istället så vi gick ner till ica för att handla godis och dricka.. självklart gilla hon inte fanta när jag var sugen på fanta.. så det blev en coca cola.. och lite bland godis så gick vi hem till henne och skulle kolla på nån skräck film.. vet ej vilket namn det var, när vi kollade på filmen så strullllade vi och de , senare undertiden så prata hon om det där med sex och de att hon itne vågade för det skulle göra ont och sånt.. men när vi tänkte ha "sex" så hade vi inga kondomer.. så det blev inget .. men vi snacka mycket om att båda ville ha det med varandra och att hon ville ha sex med mig.. och det, så nästa gång vi träffas är på sportlovet då kommer vi säkert göra det..

Sportlov!

Sista skoldagen innan lovet, så var jag i skolan och chilla vi fick en 3 timmars rast så vi drog ner till zibylla och skulle käka mat där, jag och 2 polare, vi betalar och sitter där och käkar, sitter där med min mobiltelefon och ser att telefonen ringer , aha tänkte jag morsan som ringer igen och svarar och hör att det är tjejen, mina 2 polare kollar lite skumt på mig för jag är helt tyst.. och dom frågar ju självklart vem det är, jag ville inte vara som mesarna på skolan som är blyga så jag började dra saker som jag aldrig hade gjort.

Hon: Heeej.
Jag ; HAAAJ
Hon;: skulle du komma till mig imorgon?
jag ; Jodå, när kunde jag komma?
Föregående tråd
Nästa tråd

67 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 67 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..