Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med spotify-appen till iPhone 4

Postat av perence den 26 November 2011, 17:53
4 kommentarer · 269 träffar
Hej!

Jag ska åka utomlands under en längre tid och har därför laddat upp med relativt mycket musik.
På spotify har jag i 7 st offlinelistor, med totalt 2187 låtar och ca 1400 låtar direkt på telefonen. De syns även under "Local files" på spotify. MÅNGA låtar förekommer även i flera listor.

Jag trodde att det fanns en gammal tumregel att 500 songs = 1GB men det kanske inte gäller längre?
Plus att spotify lägger in bilder till albumen osv.

Men jag har en 32 GB iphone 4 men har ingen plats kvar på telefonen.
Mina låter ifrån iTunes på telefonen tar ca 6 gb. Mina videos 4gb, övriga appar tar några upp några gig men spotify tar hela 16,2 gb men jag förstår inte varför?

Om mina 1400 låtar på telefonen tar 6 gb borde inte spotify ta mer än 10?

Något annat som är konstigt är att, när jag lägger till 5 låtar i en lista och sedan synkar dem i telefonen kan det t.ex. stå "sync 1 of 18 songs" och ibland t.om. "syncing 1 of 256 songs".

Jag förstår verkligen inte det här.. Är det någon som har en aning?

Ytterliggare en fråga: Finns det något sätt man kan sortera listorna i telefonen? Sortera efter artistnamn hade varit perfekt, istället för att de ligger efter tidigast inlagda.

Tacksam för svar.
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..