Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem hemma

Postat av KREAN den 23 November 2011, 18:17
18 kommentarer · 270 träffar
Har det otroligt jobbigt hemma just nu och vet inte vad jag ska ta mig till.. vill bara hoppa från en bro.

Varje dag jag kommer hem så klagar dom alltid på något och då menar jag alltid! Dom berömmer mig aldrig för något. Så fort de märker att jag kanske sitter och spelar 1 timme så, "gefan och spela du bli så jävla grinig" men det är ju de som kommer in i mitt rum förbannade och förväntar sig att jag ska låta snäll på rösten när dom kommer inte och klagar på allt. Vad förväntar dom sig? Sedan så har jag det väldigt jobbigt i skolan just nu, jag bara sitter och inte gör något för att klassen är hur livad som helst (vi är 30 pers) och linjen är det tråkigaste som finns (handel). Jag kommer hem klockan 17:20 nästan varje dag och är hungrig. Sen när man kommer hem så är det bara folk som klagar på en, det tar så otroligt mycket på humöret.. Jag bröt ihop alldeles nyss på grund av det här och jag förstår verkligen inte hur jag ska klara mig.. Får självmords tankar , funderar på att gå med i nått gäng och skita i precis allt.. exakt så tänker jag..

behövde skriva av mig lite, tack..

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..