1
Min kompis är sur på mig
Postat av Azarath08 den 23 November 2011, 13:49
29 kommentarer · 1 025 träffar
Greetings, mina vänner på fragbite.
Jag har precis kommit hem från skolan där jag idag blev ovän med min kompis. Ska berätta om vad som hände.
Vi kan kalla min kompis för Viking.
Jag och Viking har känt varandra sedan lekis då vi tillsammans hade teater och lekte Sailor Moon.
Vi bor nära varandra. Han bor tre hus ifrån mig.
Dagen började med att jag hämtade honom på morgonen och gav honom en mandelkub som överraskning.
Vi gick mot skolan och han åt medans och sa att han var törstig.
Jag hade tidigare på morgonen sparat spott i en flaska under längre tid som jag senare spätt ut med vatten. Jag visste att detta skulle hända.
Jag gav han flaskan som var Loka och han drack.
Jag berättade att det var två veckor gammalt spott i den när han druckit upp och då började han spy och lackade på mig.
Vi kom fram till skolan och där var jag jobbig mot honom.
Jag rev bort en liten pappersbit och la på hans hår så han såg mongo ut och satte lappar på hans rygg.
Detta märkte han aldrig.
Vi bestämde oss på lunchen att dra och käka och bestämde oss för pizza.
Vi beställde och medans vi väntade så gick han för att skita.
När pizzorna kom så satt han fortfarande på dass. Fyndig som jag är så snöt jag en riktigt stor snorlåska på hans pizza och bredde ut det.
När han kom tillbaka så åt han som vanligt men sa att den smakade konstigt.
Jag berättade vad jag gjort efter jag ätit upp och då spydde han över hela bordet. Jag gick därifrån skrattandes till skolan och lämnade honom där.
Ett tag senare kom han tillbaka till skolan sur som fan.
Jag örfilade honom och bad om förlåtelse, han mottog den och allt blev chill resten av dagen.
Skoldagen började lida mot sitt slut och det var dags att gå hem. Vi bestämde oss för att gå hem tillsammans han ville hem snabbt till sin level 14 warrior.
Vi hade kul Påväg hem och skrattade mycket och pratade kärlek.
Han har en ny iPhone 4S.
Hans farsa ringde medans vi gick och dom pratade om fotbollsträningen.
Då tog jag hans telefon under samtalet och kastade den i skogen sedan brottade jag ner honom och la en död guldfisk i hans mun och tejpade igen med silvertejp sedan pissade jag på honom och drog ner hans byxor och bajsade på hans röv samtidigt som jag spydde på hans rygg och sparkade på hans fot så den stukades.
Han har inte skrivit till mig på Steam nu.
Kan jag få tillbaka Viking som kompis?
Jag har precis kommit hem från skolan där jag idag blev ovän med min kompis. Ska berätta om vad som hände.
Vi kan kalla min kompis för Viking.
Jag och Viking har känt varandra sedan lekis då vi tillsammans hade teater och lekte Sailor Moon.
Vi bor nära varandra. Han bor tre hus ifrån mig.
Dagen började med att jag hämtade honom på morgonen och gav honom en mandelkub som överraskning.
Vi gick mot skolan och han åt medans och sa att han var törstig.
Jag hade tidigare på morgonen sparat spott i en flaska under längre tid som jag senare spätt ut med vatten. Jag visste att detta skulle hända.
Jag gav han flaskan som var Loka och han drack.
Jag berättade att det var två veckor gammalt spott i den när han druckit upp och då började han spy och lackade på mig.
Vi kom fram till skolan och där var jag jobbig mot honom.
Jag rev bort en liten pappersbit och la på hans hår så han såg mongo ut och satte lappar på hans rygg.
Detta märkte han aldrig.
Vi bestämde oss på lunchen att dra och käka och bestämde oss för pizza.
Vi beställde och medans vi väntade så gick han för att skita.
När pizzorna kom så satt han fortfarande på dass. Fyndig som jag är så snöt jag en riktigt stor snorlåska på hans pizza och bredde ut det.
När han kom tillbaka så åt han som vanligt men sa att den smakade konstigt.
Jag berättade vad jag gjort efter jag ätit upp och då spydde han över hela bordet. Jag gick därifrån skrattandes till skolan och lämnade honom där.
Ett tag senare kom han tillbaka till skolan sur som fan.
Jag örfilade honom och bad om förlåtelse, han mottog den och allt blev chill resten av dagen.
Skoldagen började lida mot sitt slut och det var dags att gå hem. Vi bestämde oss för att gå hem tillsammans han ville hem snabbt till sin level 14 warrior.
Vi hade kul Påväg hem och skrattade mycket och pratade kärlek.
Han har en ny iPhone 4S.
Hans farsa ringde medans vi gick och dom pratade om fotbollsträningen.
Då tog jag hans telefon under samtalet och kastade den i skogen sedan brottade jag ner honom och la en död guldfisk i hans mun och tejpade igen med silvertejp sedan pissade jag på honom och drog ner hans byxor och bajsade på hans röv samtidigt som jag spydde på hans rygg och sparkade på hans fot så den stukades.
Han har inte skrivit till mig på Steam nu.
Kan jag få tillbaka Viking som kompis?