Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Magbesvär

Postat av samanesis- den 22 November 2011, 16:27
5 kommentarer · 265 träffar
Hej,

har på sistone haft något rejält jobbigt magbesvär. Första gången jag märkte av det, var efter en fotbollsträning. Efter träningen var jag tvungen att huka mig och gå av smärta, och om jag skulle sträcka på mig skulle det kännas som att jag skulle gå sönder.

Jag väntade ut detta i 2-3 dagar, och allt var fint. Började träna igen, så hände samma sak igen. Var hos doktorn och kollade om det möjligen var pungen som tröck upp mot magen, men så var inte fallet.

I vilket fall så börjar jag få tillbaka dessa besvär. Om jag t.ex gör sit-ups på gymet, får jag ont vid insidan av låren högt upp efteråt. Exakt där pubishåret tar slut alltså, vid sidan. Kan det ha en samhörighet med besväret? Inte nog med det, så hade jag konstig värk idag i skolan. Det kom upp rätt spontant någon form av magvärk, kunde inte sträcka på mig och det kändes verkligen som jag skulle gå sönder. Nu när jag kom hem, så slutade det göra ont helt plötsligt.

Detta är väldigt konstigt tycker jag. Några förslag vad det kan vara?
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..