Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min stockholms resa.

Postat av wikingsson. den 22 November 2011, 14:38
14 kommentarer · 260 träffar
Hej alla män och grabbar, förhoppningsvis inga fruntimmer.
Vet inte riktigt vart jag ska börja, ni får ursäkta mig för dålig rubrik men saken är den att..

Jag skulle på en intervju, här i stockholm alltså. Så jag kontaktade min Morbror, jag tyckte det var lämpligt att spendera tid med honom när man ändå var i närheten ( och för sovplatsen också..)
När jag väl kom hit, jag åkte tåg för er som troligtvis bryr sig. Så träffa jag min morbror och vi pratades vid började sakta gå mot hans lägenhet som låg oerhört nära station.
Han berättar om att han har sin flickvän hemma över helgen. Självfallet så sa jag att det var trevligt osv. Jag kommer dit, hälsar på henne, vi kan kalla henne för Maria.
Maria var jätte trevlig och såg väldigt bra ut! I alla fall jag och min morbror bestämde oss för att gå till krogen, detta var nu i fredags alltså. Vi tog några öl och drack tills klockan blev 01, runt omkring den tiden i alla fall.
Min morbror bestämmer sig såklart för att dra vidare och dricka. Jag tackar nej för jag kände att det var bra för kvällen och jag hade en intervju på lördagen som hindra mig. Jag kommer innan för dörren, Maria ropar ”Hallå!”. ”Det är bara jag!” skriker jag tillbaka och hänger av mig jackan. Från hallen såg man in i tv rummet. Tvn hängde på väggen, jag såg Marias ben sticka upp från soffan. Jag antog att hon var lätt klädd så jag gick först in i gästrummet.
När jag sedan går in i tv rummet och låtsas att jag är helt ovetandes om att hon är näst intill näck. Jag kollar upp mot tvn och frågar ” Vad tittar du på?” jag vänder sedan blicken mot henne. Maria var inte naken. Hon hade pyjamas på sig.
Jag slår mig ner bredvid Maria. Hon hade lagt sig över hela soffan så när jag satte mig förstörde jag kan man väl säga. Hon la upp sina fötter mot mina ben, lite för nära min nedre del. Maria sätter sig upp och vi kollar på varandra. Hennes gröna ögon, bruna hår, härliga solariebränna fick alkoholhalten att stiga ytterligare i blodet.
Våra läppar möts och det slutar med att jag ligger över henne, påklädd alltså. Självfallet hör man ett duns från hallen, in kommer Morbror. Han kollar ner på skorna men vinglar vidare mot tv rummet. Han kollar på mig, jag satt på knä. Jag hann precis resa mig upp. Han kollar mot Maria och lägger troligtvis märke till hennes nerdragna pyjamas överdel, för vid detta ögonblick gick allt åt helvete. Jag blev utslängd utav min Morbror, sen efter Marias och Morbrors diskussion så slänger hon ut Morbror också. Så vi satt där utanför ganska hjälplösa. Vi pratade inte om det men jag förstod att vi blev sams. Påverkade som vi båda var så var det en ”skitsamma-sak”.
Hon slänger ut min väska samt min laptop, samt Morbrors saker också. Jag förstod aldrig varför hon blev arg på mig, fruntimmer..
Vi tillbringade natten på Mc Donalds, det var öppet 24/7. Bakiskäk samt frukost blev det. Min Morbror ringde några samtal och pratade med en nära vän till honom, de bestämde att vi kunde sova där under natten tills Maria hade lugnat sig. Vi kom till Morbrors vän, vi fick varsin soffa att sova i. Klockan var troligtvis runt 12 eller 1. Självfallet så somna vi båda efter den djävulska natten.
Jag vaknar utav att någon spolar toaletten, jag kollar på soffan bredvid mig. Där ligger morbror med halva täcket utanför soffan.
Jag tar upp mina jeans som ligger på golvet precis nedanför soffan, letar igenom fickorna efter min mobil. Slutligen så hittar jag den, 23:10 står det på skärmen. Min intervju var klockan 16.
Jag väcker morbror och berättar det för honom. Vi små skrattar lite och pratar om att det känns som ” Hang over” filmen. Resten utav natten satt vi och drack te samt rökte på ”morbrors kompis” balkong. Vi går och lägger oss runt 04 tiden.
Jag vaknar upp, jag börjar packa ihop mina grejer. Morbror vaknar och vill låna min mobil så att han kan ringa Maria. De snackar i kanske tre kvart eller något dylikt. De löste det, verka det som.
Jag kom hem tidigt imorse, min bror kom och hämta mig med bilen.

Så nu till det jag vill ha hjälp med: Hur gör man en espagnolesås?
Tack på förhand, bjuder på stavfel och sånt. Väldigt väldigt tacksam för seriösa svar.
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..