Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan någon hjälpa mig?

Postat av m0rti den 22 November 2011, 14:09
6 kommentarer · 287 träffar
Hej polaren behöver hjälp med en läxa, han ska lämna in ett arbete på 1 A4-sida till imorgon och skriva om "hunden". Han har inte hunnit för han spelar dator och äter chips. Skulle vara schysst om någon kunde hjälpa tack i förhand. Jag kan inte mycket om hundar så tänkte fråga här och jag har ett eget arbete att lämna in ska skriva om "ironi" men jag ska ut och åka moppe ikväll. Dragit pluggen så den gör 85 nu funderar på att köpa effektrör med någon som vet något bra så den gör iaf 95? Har en Aerox.
Disk godaste energidrycken?

MEdan jag ändå skriver kan jag passa på att fråga, är kär i en tjej i skolan. Hon är ganska snygg och så, vad tycker ni jag ska göra? Jag och polarna brukar sitta i klassrummet och försöka ge blickar oså men vet ju inte vad hon känner. Borde jag ta med henne på lan? Kan ju inte så mycket om tjejer någon som har en bra hemsida?

En annan grej med har en uppgift ska korsa ihop en kanin med en sköldapadda och en munk med en brunbjörn, min polare har gjort det han hade sex med läraren också, han fick kvarsittning och hon ba "går de bra" och polarn bara "ajo du e ju rätt snygg" sen hade hon sugit av honom. Han är oldschool om 3 dagar.

Är det bara för mig HoN ligger nere eller någon mer? Disk bästa klassen?

aja hade varit schysst om någon kunde häjlpa mig :)

Tack i förhand

Disk: Ska du på dreamhack?

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..