Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Minecraft server, problem.

Postat av eX^ den 21 November 2011, 20:11
10 kommentarer · 487 träffar
Hallå.

Jag vet att det finns trådar som är liknande min men mitt problem har jag inte hittat på forumet än. Då jag suttit i 30 minuter och inte hittat en lösning så tänkte jag att jag skulle vända mig hit för att få hjälp.

Jag laddade hem en ny server och gjorde det jag skulle genom guider. Dock mitt problem är att ingen kan komma in på den. Jag har INGEN router kopplad till modemet och det är där mitt problem är.

Har varit inne i "server" filen och ändrat lite. Inget som jag tyckte bör skapa problem för att andra ska komma in. Efter att jag inte kunde fixa det så ladda jag hem server filen igen och gjorde om allt från början och lämnade allt till original. Men det funkade inte heller.

Så mitt problem är att andra inte kan komma in på min server. Jag har ingen router och har inte ändrat några inställningar i "server" filen. Någon som vet vad som skulle kunna hjälpa?
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..