Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

4G internet? HJÄLP

Postat av saltvik den 20 November 2011, 00:51
9 kommentarer · 99 träffar
Tjenare fb behöver hjälp med lite med några saker. Iallafall min pappa vart av med sitt internet och nu har han nått som kallas (betalnings avmärkning) osäker på stavning så han får inte ha sånt där internet man betalar i månan som en räkning i månaden om ni förstår vad jag menar. Och istället så köpte han ett halebop trådlös internet som verkligen är totalt värdelöst :S, usch.

Så jag frågar er om 4G är bra och funkar lika bra som ett vanligt internet som inte är trådlöst vet att trådlöst är sämre men som det går iallafall att spela på för detta internet jag har nu är totalt värdelöst man blir tokig. Och internet han har nu han betalar det på ett lättare sett igenom att han laddar det, som han laddar en mobil typ om ni förstår vad jag menar men jag är osäker på om det funkar med 4G hittar inga svar nånstanns på telenor/telia osv.

Så då undrar jag om någon utav er använder 4G internet och hur ni betalar det? vill gärna ha ett bättre internet och ladda/betala på samma sett som han gör det med detta internet. Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..