Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kom på mina föräldrar

Postat av Dr Blåfågel den 20 November 2011, 00:26
38 kommentarer · 997 träffar
Låt oss gå 5 timmar tillbaka i tiden och för er som inte förstår vad jag menar med det så säger vi att jag var 5 timmar yngre...

Hade precis spelat hockey och åkte med kompisen hem eftersom vi skjutsade dit. Hoppar ur bilen och tackar för skjutsen som vanligt och har ett leende på läpparna när jag samtidigt tänker på vad det finns för gott hemma.

Trycker ner handtaget till dörren och går in. Jag hör att TV:n är på och förstår då att det är film-mys på G och då skriker jag:
- Jag vill också vara med, kan ni pausa 2 minuter?!

Går in och till min förvåning ligger morsan och farsan i deras säng och ja, jävlar vad det gick undan. Farsan ställde sig upp och slängde ur sig:
- Ehm, ville du... vara med?

Då tänkte jag bara "Vad i hela fridens liljor är det här?". Jag sprang i panik upp på mitt rum och stängde dörren. Gick 1,5 timme senare ner och hämtade maten och sprang lika fort upp på rummet. Nu sitter jag här och vågar knappt se dem i ögonen efter det här och därför vänder jag mig till er, mina homies.

Har det här någonsin hänt er och hur fan hanterade ni den situationen då? Är skräckslagen och vet inte var jag ska ta vägen, hjälp uppskattas.

Ta inte bort denna tråd tack, behöver verkligen hjälp...

Kommit på dina föräldrar?

106 personer har röstat
Föregående tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..