Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

MINDblow!

Postat av knoxville! den 19 November 2011, 23:50
10 kommentarer · 316 träffar
Hur vet jag inte att jag lever ett låtsasliv precis som i Truman Show (1998) ?

Tänk om ni alla är robotar/aliens som filmar mig och antecknar till allt jag gör för jag är en klon från det sista DNA de hittat efter människan? ÄR JAG ENSAM KVAR? ÄR JAG WILL SMITH "I AM LEGEND "?

*Edit 1*
Gick ut för att pinka i trädgården ( känns "friare" att göra så ) när jag tittar på vägen så märker jag att 3 bilar åkte i samma ordning runt kvarteret med 3-4min mellanrum.
Vad skulle hända om jag gjorde ett brott? Får jag verkligen polisen efter mig?

*Edit 2*
Blev paranoid så jag åker nu bil + skriver från min laptop med wifi.
Tror jag bara åker 10mil åt helvete för att komma ut. Drog mot Kumla men dom har spärrat av hela skiten och visar oss bilister tillbaks till det håll vi kom ifrån. Kan det vara så att de som tittar på mig inte har byggt klart det tex allt är en enda stor scen? Varje stad jag färdas till så bygger dom om allt / kulisser etc?
Print: http://imageshack.us/photo/my- images/689/201111200004.png /

*Edit 3*
Jag drog en U-sväng och körde JÄRNET men vad jag ser är förvirrande!
Det är helt svart och när jag klev ut ur bilen så var det vanligt trägolv! Men golvet kändes som sandpapper FAST DET VAR TRÄGOLV! Jag undrar om dom inte han och bygga klart här ute.
Det kommer någon jag springer! Edits kommer!

*Edit 4*
Jag undrar om dom försöker mindGejma mig eftersom dom har gjort en film om Truman Show så JAG SJÄLV inte ska tänka så. Men nu när jag gör det så händer sjuka saker här! Jag sitter nu i bilen och är på väg hem. Åkte förbi ett 7/11 där alla bara stirra på min bil. Blickarna var helt döda precis som hajars.

*Edit 5*
Tog en treo och ska lägga mig snart. Blanda ut den med lite kapten Morgan + banan.
Funderat på vad som skulle hända om du stod i ett mörkt rum ( du ser ingenting )
och sträcker ut din arm+hand+fingertopparna. Tänk om något nuddar dig? Är det någon där men du ser det inte? Nu tänker jag för mycket.. sova!
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar