Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Livet_mänskligheten_samhället

Postat av Låst konto 244092 den 19 November 2011, 03:00
20 kommentarer · 270 träffar
Vad är det för mening att leva detta förbannade jävla liv?

Finns fan idioter exakt överallt. Hur ska man leva med det?

Ett exempel idag, var nyss ute på en natt-klubb nyss för studenter. Men även är det några kända ansikte som varit bråkstakar sen 6-7 år tillbaka. Lite lagom småbråk som händer när man knuffar in i vandra o skit

men vi stod o rökte, var hyfsat nykter. Gick ut på rökpaus lite då o då. Sen ser man det "gänget" med alla över 22. Tatuerade och kriminella. Typ knarkbrott kriminell och misshandel. En kille, en vän till mig. Som är rätt stor av sig, råkade gå in i en av dessa ute i rökrummet, han sa ursäkta

Då svarade idioten

Idioten: vad sa DU????

polarn : Sorry att jag gick in i dig

idioten : VAD SA DU OM MIN MAMMA????

idioten börjar få mer damp o knuffa honom o slå massa. ( vakterna vågar knappt ryka in, då dom "kriminella" Var många. Men polarna hjälpte sin kriminella polare så han inte skulle göra bort sig mer. Dom lugnar honom och vakterna tar bort han lite. Men sen försvinner min polare och han som slogs får vara kvar.

Sen var jag mitt i massan, så en av dom kriminella fråga om tändare. Hade bara en cigg så gav ciggen. Sen kolla han på mig och fråga om jag också ville ha stryk? Så sa jag

Han : vad glor du på?
jag: inget?
Han: ska du också ha styrk?
Jag, nej ta det lugnt?
Han : Sluta glo då.

Fatta knappt vad dom håller på med. Då dom är typ 8 st 22-23 åringar stora och vältränade.

Så beställde taxi genast hem och mår riktigt dåligt över detta. Att såna jävla idioter för finnas??????

Tänk att man inte kan gå ut för att ha kul, ta det lugnt eller bara träffa massa polare. Utan att någon idiot ska dyka upp och börja slåss. Att ens barn ( om man nu kommer få några) ska leva i att sådant ställe. Att man ska vara orolig om dom råkar gå in i någon eller kollar på fel person. Så kanske man får ett samtal mitt i natten att ens son är misshandlad etc etc.

Leva med dessa tankar. Att jag och mina polare inte kan ta det lugnt utan att någon full som tror han e rambo kan göra vad fan han vill. Eller drogpåverkade som inte bryr sig om nått. VAD FAN SKA MAN TYCKA, TRO OCH GÖRA. Finns inte ord för hur dåligt jag mår, hur hatisk jag känner mig.

Vi lever ändå i Sverige, ett "bra" land. Men nu handlar det om Sverige. Att folk ute som druckit eller tagit något, tror dom kan göra vad fan som helst. Vem mer lär åka illa ut? Varför ska folk vara ute för att skapa bråk. Ska man gå ut och vara rädd hela tiden?

Vad tycker ni om sånt här? Är det rätt? Ska man aldrig få gå ut och ha kul? Aldrig kunna vara ute bland alkoholpåverkade människor eller påverkade av andra droger som idioter tar.

Är helt paff. Vill bara skriva av mig. Dom som förtjänar så sjukt mycket styck är fan dom som går ut för att slåss, hitta bråk.

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..