Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

fundering kring könssjukdomar/bakteriesp

Postat av forumsfrasse den 18 November 2011, 23:34
3 kommentarer · 585 träffar
Tjenare.

Sitter här och funderar lite kring könssjukdomar och bakteriespridning.

Tänkte dra tre exempel så får jag se vad ni har att säga om saken.

Exempel 1.

Ni känner känner er extremt nödig, så ni går in på närmaste toalett som finns på torget. Kostar 1 krona avgift, men det är är säkert 200 besökare på toan varje dag.

När ni väl ska sätta er ner så nuddar eran penis emot toalettringen. Vilket inte har blivit tvättad på en vecka. Säkert över 500 män har gjort samma tabbe när dom ska sätta sig ner och skita, 200 utav dessa bär någon form av könssjukdom.

* Hur stor är risken att du blir smittad?

Exempel 2.

Väl inne på denna toa känner ni extremt kåta, varför inte dra en tarzan? Lättare sagt en gjort, 5 minuter senare väljer ni för ovanlighetens skull att lägga satsen utspritt på toalettpappret. Låter detta torka och sedan rullar ihop. 20 minuter senare kommer stackars Emma 18år och ska kissa. Dessvärre torkar sig med ditt nersaggade toapapper utan att ens ha en fundering på att något pervo har satsat ner det.

* Procentchans att hon blir med barn?

* Överlever spermierna?

Exempel 3.

Snarlikt första exemplet, men skriver ner det ändå.. Du går in på en allmän toa, stänger dörren om dig och vrider om låset.

Inte blivit tvättat på 1 år, flera miljoner människor har tagit i låset efter dom urinerat, (flygplats) Varav 80% av dessa bär någon könssjukdom.

Ytterligare..

* Hur stor är risken att du blivit smittad?

Kanske låter som jag är extremt paranoid eller värsta pyskot, men lite vardagsfunderingar jag brukar bära på.

Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..