Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hype över skyrim?

Postat av Blastox den 17 November 2011, 00:10
25 kommentarer · 242 träffar
Tjena! tänkte fråga er fragbiters ang. Skyrim och en jämförelse mellan skyrim och oblivion, har själv spelat oblivion ett tag men kom aldrig direkt in i spelet, det vart mycket story och lite slice slice typ, sedan kändes spelet rätt så stelt, nu syftar jag ofc på Oblivion, sedan hatade jag att vakterna upptäckte en om man stulit något och dyl oavsett om stället vart öde och ingen såg en, eller om man dödade personer som vart närvarande vid stölden.

Är Skyrim något för mig? Är spelet väldigt likt oblivion eller är det en helt annan spelupplevelse? jag vet redan att det är de grafikmässigt men själva spelandet?

Borde man punda ut 500kr på spelet då man inte direkt gillade dess förgångare eller borde man skippa det och satsa på ett annat spel istället?

Försöker se en vettig konkret review som inte är överhypad över releasen och säger att allt är bra, ni kanske upptäckt något ni ogillar med spelet, var gärna vänlig och dela med er i en kommentar om vad isf!

Mvh

Köpa Skyrim?

35 personer har röstat
Föregående tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar