Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kosttillskott/Mat

Postat av foqoff den 16 November 2011, 15:47
6 kommentarer · 197 träffar
Tjenare allt löst folk där ute! Tänkte slänga upp en liten tråd om kosttillskott, eller rättare sagt lite frågor.. Så någon vänlig själ där ute som har tid och lust att läsa/svara så uppskattar jag detta!

Jag är en kille på 18 år, går alltså tredje året på gymnasiet, väger ca 75 kg, är 1.74 lång och tränar ishockey fem dagar i veckan. Många i mitt lag gymmar, mycket, alldeles för mycket för att jag ska orka med detta + träningarna och matcher med laget, så det jag undrar är om det finns något som jag kan ta innan träning och match för att höja prestationsförmågan och efter träning för att återhämta mig så bra som möjligt? Vet att många i laget tar en "shake" före och efter. För tillfället har jag absolut ingen ork till att gymma då jag tränar ishockey, jobbar, går i skolan osv osv.

Tacksam för ärliga svar samt länk om ni vet något!
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..