1
Få bort min stora mage
Postat av bengt har kenslor den 16 November 2011, 14:28
44 kommentarer · 301 träffar
Tjenare fb, Det är så att jag har varit stor princip hela mitt liv, och jag vill nu få bort min "Overlord" mage eller mitt pärons liknade form på kroppen.
jag har testat Motioncykel,promenerat,gymmat
men har aldrig testat kombinera dem...
är det en bra kombination samt äta mindre? jag vill inte bli någon "Bulk" hulk
Jag har styrketränat ganska mycket de senaste och då gick jag ner 5 kilo efter ett tag sen blir det så att min vikt kommer alltid upp igen och då får jag humörsvängningar osv men mitt mål är att gå ner till 90 kilo. Just nu väger jag runt 110 med min utpukade mage men jag går alltid ner och sen går jag upp lika mycket vet inte varför. Men jag måste nog lägga ner med "läsk" och särskilt energidrycker för det är jag besatt av typ.. Men jag vill gärna veta också om det räcker med gång varje dag till bussen 4,5 km och vägen till skolan osv.
jag har testat Motioncykel,promenerat,gymmat
men har aldrig testat kombinera dem...
är det en bra kombination samt äta mindre? jag vill inte bli någon "Bulk" hulk
Jag har styrketränat ganska mycket de senaste och då gick jag ner 5 kilo efter ett tag sen blir det så att min vikt kommer alltid upp igen och då får jag humörsvängningar osv men mitt mål är att gå ner till 90 kilo. Just nu väger jag runt 110 med min utpukade mage men jag går alltid ner och sen går jag upp lika mycket vet inte varför. Men jag måste nog lägga ner med "läsk" och särskilt energidrycker för det är jag besatt av typ.. Men jag vill gärna veta också om det räcker med gång varje dag till bussen 4,5 km och vägen till skolan osv.