Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

17+ som lagt av med fotboll! Kolla hit

Postat av köttbullar den 15 November 2011, 18:08
60 kommentarer · 246 träffar
Hej,

Skriver en tråd för er som har spelat fotboll det största delen av erat liv men lagt av pga någon anledning, min situation lyder:

Först! Jag är född 1996, spelat fotboll sen jag var 4 år gammal eller något.

Från att ha spelat i sämsta laget och sedan kämpat mig upp till högsta divisionen i ett lag, förlorade 3 matcher i hela serien av kanske 30 mater va det nu är. Efter det byta till ett ''rikare'' jag som spelade i divisionen under dock slutade jag och bytte till ett lag i högsta divisionen igen, där jag spelar just nu.

Nu kommer det bli en uppdelning bland

p961 (där jag spelar) 17-21 spelare

p962 20-25 spelare

p95 30-40 spelare

Dom kommer att ha provträningar nu fram till februari för att plocka ihop en elite trupp med blandat 95or och bästa 96orna, runt 25-30 kanske 40 spelare som kommer att spela PA samt p17 elite, de flesta lär vara 95or men kanske någon/några 96or.

Den andra gruppen kommer spela p16 div 2, ''sämsta'' PA etc

Det är hård konkurans i mitt lag och finns ett par killar som är riktigt tekniska och så vidare SAMT mer omtyckta av tränarna (fel tycker jag) och det kan avgöra ifall jag kommer med i elite gruppen eller inte. Så frågan är nu:

Kommer antagligen lägga ner fotbollen om jag inte kommer med och sattsa mer på skolan dock träna utöver det gym/kampsport

Ni som har lagt ner på grund att ett sånt här tillfälle, har ni ångrat er?

varför ångrade ni er?

Kommer antagligen inte börja med fotboll efter att jag slutat isåfall, iallafall inte i någon hög serie.

Tack för seriösa svar och er som orkat läsa!

Edit: Efter ett par träningar och mycket bra kommentarer så har jag bestämt mig för att ge allt de sista 2-3 månaderna i träningarna och ska fixa en plats i elite laget, kommer med resultat för er som bryr sig senare om någon månad, fortsätt gärna kommentera!

Tack

Edit: Efter ett par veckor av tränande så har jag iallafall kommit med i den elit-träningsgruppen. och kommer att spela p17 elit (alltså ett år äldre)
Nu är det bara att kämpa för PA.
---För er som bryr er=)-
Föregående tråd

60 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 60 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..