Tja alla!
Jag har fått en fundering. Under flera olika tillfällen när jag tillex. varit i Södertälje, Eskilstuna eller Jönköping och ätit kebab, så har det inte funnits mild, mellan eller stark sås till kebaben.
När jag har beställt så har jag fått ett frågetecken som svar följt med ett "röd eller vit sås". Jag vill ju ha blandad (stark, mild).
Finns det bara mild, mellan och stark sås i Nyköping? Jag har inte funnit det någon annanstans, vilket är en besvikelse då såsen gör mycket på kebaben :/
Tack och hej
#3 Men va? Har du ingen bankdosa? Isåfall är att gå till banken ditt enda alternativ.
ja det får väl bli så då att jag får gå ner till banken och fixa detta
Installera om swish och mobilt bankid, in på din bank och ta bort swish, och sen skaffa det igen.
Samma sak med mobilt, in på typ din bankapp så brukar det vara någon reklam där nere för Mobilt BankID så får du bara fixa om allt igen.
Klart du inte behöver gå till en bank för att fixa detta, just calm damn och ta ett steg i taget ^^
edit; såg att du inte hade någon bankdosa som man måste ha när man skaffar både swish och mobilt, tror jag. typ 2 år sen jag skaffade skiten själv. Well. Försök klura ut något annars pallra dig till banken imorgon bitti
men nu då när jag är inne på min internetbank, vad ska jag göra då för att få swish och bankid att hoppa igång?
Swish
1. Startsida -> Beställ tjänster
2. Mobilbetalningar - Swish
3. Till sidan av aktivering av Swish
4. "Starta Swish-appen i din mobil och följ instruktionerna för att aktivera appen. Observera att du måste ha Mobilt BankID för att aktivera och använda Swish-appen."
Så det där är RIP.
Mobilt BankID kräver också en annan inloggningsmetod alltså en dosa. Så det är ganska kört :P
1 ringa och spärra mitt bankID
2 beställa nytt bankID
3 sedan göra allt det där du skrev om hur jag skulle få swish att fungera