Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Helvete vad förbannad jag blev!

Postat av ATTAK den 15 November 2011, 12:51
79 kommentarer · 272 träffar
Tjaman!

Börjar först och främst med att berätta vad detta handlar om: Busschaufförer och _GAMLA_ tanter på bussen.

Jag sitter på bussen på väg hem från skolan, och märker att busschauffören kör väldigt aggresivt. Jag tänker inte mer på det innan en tant på 80 bast som knappt kan gå kommer in på bussen, vi kallar henne Agda. Busschauffören är VERKLIGEN inte trevlig mot Agda utan mer denna atityden "SKYNDA DIG IDIOT". När Agda hittar en plats att sitta på, går hon _SAKTA_ mot sätet, men tydligen inte tillräckligt fort, så busschauffören gasar på som fan. Agda ramlar såklart rakt ner i golvet på bussfan. Vi var typ 3 stycken som först hjälpte Agda, sedan gick lös på denna idiot till busschaufför och frågade vad i helvete han höll på med, och han svarar: "Jakk har tiden att passat". Idiot ropade jag och gick av bussen.

Man blir fan mörkrädd, hur kan man göra så mot de äldre? Dem ska fan ha företräde överallt, eller?

(Bjuder på stavfel)

Disk; vad tycker ni? borde man behandla äldre bättre/sämre/samma?
Föregående tråd
Nästa tråd

79 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 79 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..