Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Spel, okej eller nej?

Postat av HOTMALE den 14 November 2011, 16:58
13 kommentarer · 336 träffar
Tjaman!

Jo jag har funderat angående detta med spel. När är det egentligen okej att spela? Lixom, vad man än spelar så kallas man för nörd av någon anledning. Är det okej att spela vad som helst, så länge man inte spelar hela dagarna?

Men vad annars ska man göra i denna vinterkyla? Inte fan vill man vara ute.
Nej jag är ingen tjock datornörd eftersom jag inte äger ett enda spel, men funderar på att börja lira Skyrim, men vill inte bli kalla nörd bara för att jag spelar det från de att man kommer hem från skolan till det att man går och lägger sig.

Självklart hittar man hellre på något än att spela, men det finns sällan så mycket att göra den här årstiden.
Och ja, ni kanske tycker att man ska skaffa flickvän men jag är nybliven singel och nya brudar kommer så småning om! :)

Kanske låter som att jag inte spelar för att jag är rädd att bli kallad nörd, men så är verkligen inte fallet. Jag bara undrar vad ni anser kring spelande.

Anyway, tråden kanske blev lite förvirrande.
Men alla vi som kallar oss yes-lifers, vad ska man göra den här årstiden?
När är det okej att lira?
Är det okej att lira 24/7 på vintern och sedan lägga av på sommaren?

Fri diskussion kring ämnet spel, men svara gärna på mina frågor!

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..