Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jobbig morsa.

Postat av MioGouD den 11 November 2011, 17:51
30 kommentarer · 454 träffar
Tjena alla, e så jävla less på min mammas jävla tjat o gnat, o nyss så beställde jag o farsan pizza.
Så sitter min mamma o klagar på att det är lök och fel kött på pizzan.
Hon upprepar att hon inte gillar lök minst 5 gånger och jag fick damp.
Så jag vart arg och fråga: är det lök på pizzan?
Och sen så sa jag till henne gång på gång att hålla käften.
Vet att min farsa håller med mig för att vi snackar om det i t.ex. bilen för att även pappa ger upp ibland.
Men pappa vill inte skilljas osv för att dom har ju sina barn ihopp och han tänker på vårat bästa osv.
Så jag sa att jag vet att pappa håller med mig. Men då ska han ljuga och typ skydda mamma! -.- Skriver detta för jag e så förbannat J*la trött på detta.
Sitter i skype så efter maten går jag upp o pratar som vanligt.
Då kommer min morsa in i rumm1 och då säger jag: Ska du inte berätta vad som hänt för dom i skype? o hoppades på att hon skulle hålla käften...
Men endå så ska hon hålla på o säga: Det jag o pappa diskuterar angår inte dig. du e så jävla dum när du säger "ska du inte ta med datan?"
Varför jag sa det var för att hon gick upp på sitt rum o tjöt o hn sitter alltid vid fb så då fråga jag det..
Sen så börja hon med angrepp som: ska du inte göra ngt åt ditt fula rum osv osv...
Dom i skype dampar o frågar vem det var :)))
Så va ska jag göra/säga för att få henne att fatta att jag har rätt o att hon e extremt jävla jobbig och att jag bara ville säga åt henne att sluta klaga?-.-
Detta är inte första gången.. och nu sitter pappa o snackar med mamma om mig h3h3...
Dessutom så säger hon ganska taskiga saker ibland...

Btw bjuder på stavfel..
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..