Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skärmen blir svart men datorn rullar på?

Postat av 'rj, den 10 November 2011, 23:08
23 kommentarer · 986 träffar
Hej har ett litet problem, vet inte vad detta beror på men ska berätta kortfattat, ibland så fryser datorn random i 2-3 sec sen rullar allt på, nyss så freezade datorn i 2-3 sec sen blev skärmen svart, men datorn rullade fortfarande på. Allt rullade på var t.om inne på skype mina kompisar kunde höra mig jag kunde höra dem. När jag tänkte starta om datorn och tryckte på start/restart knappen så kom bilden tillbaka, men alla program stängdes av. Hade BF3 och Youtube på då, och det hände när jag satte på youtube låten.

Har t.om märkt att datorn har fryst ibland 2-3 sekunder random och ofta när jag sätter på youtube låt. Men då har inte skärmen stängts av. Men nu så stängdes skärmen av, och tidigare har skärmen stängts av utan att datorn fryser har ingen aning vad felet kan vara, har ni någon susning? Kan säga att datorn är 5 dagar gammal byggde den själv.

Lite dator info ifall det behövs

Geforce GTX 560 Ti
8 gig ram 1600 mhz
Asrock Z68 Extreme3 Gen3 moderkort
Intel I5 3.3 ghz 4 kärnig
Westen digital hdd 1tb

MVH
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..